10 תשובות
אמלה ממש לא בסדר מצידה גם אם קרה משהו שאולי לא שמת לב אליו היא עדיין לא אמורה להתייחס אלייך ככה היא צריכה לנסות לדבר איתך או משהו. אם הקשר ממש חשוב לך נסי לדבר עם משפחה שלה או מישהו שקרוב אליה שאולי סיפרה להם מה קרה
השקעה גרועה
פעם הבאה להכניס לתיק השקעות
לא להתייחס
שואל השאלה:
^^^אין לי מה לדבר עם בני המשפחה שלה, אנחנו כבר בנות 21, זה ירגיש לי ילדותי מאוד לבוא להתלונן לאמא שלה שהיא חסמה אותי.
בהתחלה חשבתי שהיא סתם עושה לי קטע בגלל היומולדת להסתיר ממני את מה שהיא עושה, אבל אז היא חסמה גם בווצאפ
אנונימית
וואו ממש לא בסדר מצידה.
אני לא מבינה מספיק את הסיטואציה בשביל לנחש אבל אם הייתי חייבת אולי היא הרגישה ש 2000 שקל זה יותר מידיי והיא לא רצתה להחזיר את זה?
אל תהיי מופתעת עם כמה שבועות אחרי היום הולדת שלך היא פתאום תחזור.
^^אז זאת בעיה שלה לגמרי את יצאת חברה מדהימה ואם היא לא מעריכה את זה כנראה שהיא לא שווה אותך
אני באמת מקווה שזה קשור ליום הולדת שלך או משהו כי זה ממש מוזר להיעלם בלי סיבה אבל גם אם לא אל תקחי ללב יותר מדי כנראה שזה היה צריך לקרות פשוט
נ.ב מזל טובבב
יכול להיות שעובר עליה משהו אישי או משבר שהיא לא יודעת איך להתמודד איתו, ולכן היא בוחרת לברוח במקום לדבר. חסימה בלי הסבר אחרי חברות של שנים היא התנהגות לא בוגרת, אבל זה בדרך כלל אומר משהו עליה, לא עלייך. אחרי בית ספר הרבה אנשים מתקשים עם שינויים ולחצים, וחלקם מגיבים בצורה ילדותית. הכי נכון לתת לה זמן ולא לרדוף, ואם היא תרצה , היא תצטרך להסביר ולקחת אחריות.
אני לא מבינה למה להשקיע ככ הרבה בחברה
את לא מספרת לנו מה קרה. סתם חברה לא חוסמת כך.
מה עשית לה? במה פגעת בה?
שואל השאלה:
^אבל כל הקטע שבאמת לא קרה בנינו כלום!.
אין לי סיבה לשאול מה לדעתכם קרה בזמן שאני חוסכת בפרטים.
כל מה שכתבתי זה מה שקרה וזה מה שהזוי
אנונימית