4 תשובות
עברו 6 שנים לא עדיף להתקדם?
בשלב כלשהו בחיים בעיקר עם חברים כאלה שתקועין עליהם 6 שנים צריך להבין שיש שלב כלשהו שצריך להתקדם... לכי תדעי אולי היה לה משהו עם המשפחה או משהו עובד עליה שהיא הרגישה נכון בלי שום קשר אלייך לעשות את זה ואולי היא רצתה לפתוח של חדש ... עצה ממני תתקדמי מזה כי 6 שנים לא ישנו כלום גם אם זה היה מלפני שנתיים. מזה יעזור אם תביני למה? תחזרי אליה אחרי שש שנים ותתנהגי כאילו הכל היה בסדר ולא עברו 6 שנים? תתקדמי זה לא יעזור לך כלום לשאול אנשים
6 שנים ואתה עדיין תקוע עליה? אם להגיד תאמת היא שכחה ממך לגמריי בטוח אש תמשיך הלאה
עדיף לדלג על זה...