9 תשובות
את לא יודעת מה יהיה בעתיד, חבל להחליט החלטות כאלה מעכשיו זה כנראה ישתנה
זה לגמרי בסדר שאת מרגישה לא מוכנה ולא רוצה את זה כרגע אבל יכול להיות שבעתיד תרצי וזה יהיה חשוב לך יותר מעכשיו
לא זאת לא בחירה טובה. זה דבר אחד לא להיות בזוגיות כי את לא מעוניינת בזה ודבר אחר לא להיות בזוגיות כי את מפחדת.
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אכריח את עצמי כי אני חושבת שזה פשוט לא שווה את זה
אנונימית
מה לא שווה את מה?
אנונימית
השאלה ממה הפחד נובע ? נושא ספציפי?
שואל השאלה:
זוגיות
אנונימית
כן אבל ספציפית מה? להיות פגיעה עם מישהו? שיפרדו ממך? שזה יהיה טוקסיק?
אנונימית
אם זה מפחד פחות טוב אבל גם לדעתי בכללי זוגיות לא שווה את זה :)
חיים בלי זוגיות וילדים >>>
לא, כי כמו שאמרת זה מתוך פחד.