7 תשובות
שואל השאלה:
מאוד מאכזב
מאוד מאכזב
זה לא נכון, זוגיות נכונה אמורה לרומם. אם רע לך זה אומר שהזוגיות לא טובה
שואל השאלה:
צודקת! גם אבל לפעמים שנכנסים לקשר זוגי אפשר להתאכזב גם המון
צודקת! גם אבל לפעמים שנכנסים לקשר זוגי אפשר להתאכזב גם המון
שואל השאלה:
לזה התכוונתי לא ציינתי את זה
לזה התכוונתי לא ציינתי את זה
נכון, יפה שלי.. אצל כולם זה ככה, נדיר שאת מוצאת זוגיות מרוממת ממש בתחילת דרכך, לרוב אהבות ראשונות מאכזבות ומרסקות אבל משם רק צומחים תאמיני לי, את רק צריכה להבין שאם את עושה הכל בסדר ואת יודעת עם עצמך שאת בת זוג אוהבת ותומכת, תאמיני לי שאין לך מה לאכול את עצמך
אבל בדרך לא מודעת את לומדת ממערכות זוגיות קודמות איך להתנהג בפעם הבאה.
אבל בדרך לא מודעת את לומדת ממערכות זוגיות קודמות איך להתנהג בפעם הבאה.
שואל השאלה:
צודקת ממש יפה מה שרשמת !
צודקת ממש יפה מה שרשמת !
שואל השאלה:
תודה! ❤
תודה! ❤
באותו הנושא: