10 תשובות
נודר גם אני
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה חשבתי שאני היחיד שככה
וואלה חשבתי שאני היחיד שככה
אנונימי
הייתי פעם ככה גם
כן גם אני :((
כן זה הגיוני הרבה פעמים אנחנו אוהבים את המחשבה על משהו מסוים אבל לא באמת רוצים לממש את זה
מזדהה כל כך
אנונימי
כן
כנל
כנל
הגיוני
הגיוני
אני אוהבת את המחשבה אבל בפועל אני מפחדת באמת להיות בסוגיות,אבל בן זוג ממש חסר לי אבל אני מפחדת מזה
באותו הנושא: