24 תשובות
למה שתגידי כן גירל, קודם כל אחותך ואז הקראש
שואל השאלה:
לא קודם הקראש ואז אחותי
לא קודם הקראש ואז אחותי
אנונימית
ווטפאק גירל אל תיהי צבועה, קודם כל תבחרי במשפחה שלך על פני איזה ילד
יודעת מה צודקת קודם כל הקראש
עכשיו הגיע הזמן לכתוביות של סיום הספאם
עכשיו הגיע הזמן לכתוביות של סיום הספאם
שואל השאלה:
אני מתכוונת שאני מכירה אותה והיא היתה בוחרת בקראש עם זה היה הפוך
אני מתכוונת שאני מכירה אותה והיא היתה בוחרת בקראש עם זה היה הפוך
אנונימית
אז אל תיהי כמוה
שואל השאלה:
לשאול אותה אולי מה היא חושבת על זה?
לשאול אותה אולי מה היא חושבת על זה?
אנונימית
אין מה לשאול, פשוט תגידי לו לא.
אם את חושבת שהיא הייתה אומרת כו אז היא רעה, אל תעשי לה את זה.
אם את חושבת שהיא הייתה אומרת כו אז היא רעה, אל תעשי לה את זה.
bros before hoe's
קודם אחותך
קודם אחותך
שלום בית יותר חשוב מילד בן 16
הייתי אומרת לא משפחה זה מקום ראשון
אנונימית
תדברי איתה על זה, הייתי יוצאת עם הקראש האמת במקומך
את יכולה , אני אישית מאמינה בך
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
לא יכולה להגיד לו לא הוא הקראש שלי מכיתה ח
לא יכולה להגיד לו לא הוא הקראש שלי מכיתה ח
אנונימית
תגידי לא
מה זאת השטות הזאת למה שלא תצאי איתו כי אחותך רוצה אותו?
זה לא שהוא האקס שלה או משהו
פשוט תגידי לה כזה שאת יודעת שהיא גם בקטע שלו ואת מקווה שהיא תוכל להיות שמחה בשבילך
וזה נכון שהמשפחה במקום הראשון אבל זה לא כאילו לצאת עם הקראש זה למכור את אחותך, הכול טוב
זה לא שהוא האקס שלה או משהו
פשוט תגידי לה כזה שאת יודעת שהיא גם בקטע שלו ואת מקווה שהיא תוכל להיות שמחה בשבילך
וזה נכון שהמשפחה במקום הראשון אבל זה לא כאילו לצאת עם הקראש זה למכור את אחותך, הכול טוב
תדברי איתה תגידי לה שאת רוצה אותו בזמן הזה תגידי לו שאת חושבת על זה אבל אל תיהי יותר מידי אדישה וגם אל תייבשי אותו ותראי איך היא מגיבה
לא הבנתי מה הבעיה, גם אם שניכם רוצות אותו הוא רוצה אותך לא את אחותך אז אין סיבה שלא תצאי איתו...
אנונימי
תקשיבי זה תלוי גם בקרבה שלכן בנתיים לדעתי תצאי איתו תכירי אותו לעומק ותראי אם זה שווה לך ואם יהיה טוב אז תספרי
קודם כל אחות
את רוצה אותו, והיא רוצה אותו. פשוט אף אחת לא יוצאת איתו, simple... הכי פייר, כי וואלה לא סבבה לצאת איתו כשגם אחותך מחבבת אותו
אל תבגדי באחותך.
לדעתי תגידי כן
מבינה את הבאסה של אחותך אבל עדיף שאחת מכן תהיה איתי מאשר ששתיכן לא,
תגידי לה שהוא הציע לך לצאת ואת מצטערת ואומרת לו כן, בטוחה שהיא תתבאס ותקנא בלב ותפרגן לך בחוץ אבל אין מה לעשות
צאי ותהני איתו
מבינה את הבאסה של אחותך אבל עדיף שאחת מכן תהיה איתי מאשר ששתיכן לא,
תגידי לה שהוא הציע לך לצאת ואת מצטערת ואומרת לו כן, בטוחה שהיא תתבאס ותקנא בלב ותפרגן לך בחוץ אבל אין מה לעשות
צאי ותהני איתו
מה הבעיה שתגידי כן
אחותך יודעת שהוא הקראש שלך אז מה הבעיה
אחותך יודעת שהוא הקראש שלך אז מה הבעיה
באותו הנושא: