5 תשובות
לא אין סיבה שהיית אומר לו לא לעשות את זה הוא לא הפסיד שום דבר בתכלס
איך אומרים אתה מפספס מאה אחוז מהזריקות שאתה לא זורק
לו מעוניינת זה נהדר


באופן כללי משפטי פתיחה זה מפגר
לא נורא זה שלו, אין לך מה להרגיש רע לגבי זה, הוא ניסה ולא הלך אז לא נורא
להבא שתדעו שמשפטי פתיחה כאלה לא עובדים חחח
משפטי פתיחה זה פשוט מוזר אז לא
לא,אם זה לא שלו גם בעוד מילון שנה היא הייתה אומרת לא(;
אנונימית