10 תשובות
שואל השאלה:
היה לי את האוגר הזה שנה בערך וממש אהבתי אותו
שתראה לאן היא הולכת פעם הבאה
להרוג אותה
שואל השאלה:
גאוני
בבקשה תאמרו שזה ספאם חחח
לקבור אותו
ולהבין שדברים כאלה קורים נכון שהלכה לה נפש וצריך להיזהר פעם הבאה אבל לא לאבד עשתונות
אוי..אין ממש מה לעשות
להבין שדברים כאלה קורים.
עצוב עצוב, בסופו של דבר יעבור.
אוי . לקבור אותו.?
שמעתי שאסור לקבור חיות
אנונימית