9 תשובות
לעולם לא לסמוך על אנשים לגמרי
שלא צריך ככ הרבה חברות כי כולם צבועות אחת לשניה
מספיק כמה קרובות
שכל עוד אני אוהבת את עצמי זה גם מה שאקבל מהסביבה שלי


תמיד הכרתי את המשפט הזה אבל אף פעם לא באמת לקחתי אותו כמשמעותי ובאמת יישמתי והשנה זאת השנה שהכי אהבתי בה את עצמי ודאגתי לי ברמות וראיתי כמה זה משפיע על הסביבה שלי ואיך פתאום האנשים שנכנסים לי לחיים הם האנשים שרציתי שיכנסו
שלא צריך להלחם על אנשים שישארו בחיים רק כי את מפחדת להשאר לבד
עדיף להשאר לבד
שבאמת הכל מתהפך לטובה בסוף ולסמוך על השם.
אה וגם שחשוב לאהוב ולמצוא את הטוב בכל דבר שקורה בחיים
ה' מוציא מהחיים שלי אנשים שלא מגיע להם להיות חלק מהם גם אם זה קשה

יש חברים שנועדים להישאר לתמיד, הם חשובים ותומכים
יש כאלה שנועדים להישאר לזמן קצר, הם תומכים אבל יעלמו כשיגיע הזמן שלהם ללכת
ויש כאלה ששם רק כי הם צריכים עזרה, אבל לא יתמכו כשאני אצטרך
בסוף הכל לטובה
שיעור ספרות בתאריך 13.5 שעה 10:30 עד 11:15
לא לסמוך על אף אחד וגם החבר הכי טוב יכול להיות לו פרצוף שונה