5 תשובות
די להתבכיין ולהתמסכן. גם אם קשה לכם קומו על הרגליים ותפסיקו לבכות. אף אחד לא אוהב אנשים מבאסים, ויותר מזה, אתם פשוט הורסים לעצמכם
שבני אדם מונעים מאינטרסים בעיקר וכל אדם לעצמו בתכלס ורק אני ידאג לעצמי באמת
עברתי פשוט
זהו
זהו
עדיין ברוך השם לא עברתי את כל החיים אז אני לא יודעת
נחיה בעזרת השם עד מאה ועשרים שנה ונראה!
נחיה בעזרת השם עד מאה ועשרים שנה ונראה!
יש בעולם הזה 2 דברים שאין להם סוף:
היקום והטמטום האנושי. לא ידוע מה גדול יותר
היקום והטמטום האנושי. לא ידוע מה גדול יותר
באותו הנושא: