6 תשובות
לא סיפור ערכי ומעניין אבל קרה לי פעם בתנועת נוער לכל אחד בחרו חיה כזה ולי בחרו נחש אבל הייתי הכי חמודה שיש ו שתקתי ואז התחילו לצחוק כזה שאני עם ארס וזה וזה ואז אמרתי למדריכים שלי עם הם לא מתביישים וזהו
והשיעור הוא לא להכנס לתנועות נוער ולא לשתוק לאנשים שעושים לך רע :)
בטירונות איזשהו קצין בכיר בא לספר לנו על הפיגוע שהיה בחדרה עם שיראל ויזן
בחיים לא הייתי כל כך קשובה לבן אדם במשך שעה רצופה בלי לאבד ריכוז ובלי להירדם לו בפרצוף
לא יודעת אם זה הכי אבל היה לי שיעור אנגלית אחד שלמדנו ביחד עם גימלאים שיש לנו בביהס. (פשוט אנשים זקנים שבאים כמה פעמים בשבוע ולומדים כל מני דברים) ומשהו בשיעור המשותף היה מאוד כיף ומרגש. הם דור אחר לגמרי, גדולים מאיתנו באיזה חמישה- שישה עשורים. היה להם כיף מאוד, הם אהבו ושמחו להיות איתנו, וגם אנחנו ממש נקשרנו אליהם ודברנו איתם.
בעיקר שיעורים שפותחים נושאים שאף אחד לא באמת מעז לדבר עליהם בחיים, כאלה שיעורים באמת השפיעו עליי. (שיעורי חינוך) מאמינה שתוכלי למצוא באינטרנט המון נושאים לשיעורים כאלה.
המשפט הכי גדול שלקחתי לי לחיים למדתי מאח שלי הגדול שנהרג ומהבת זוג שלי, שניהם לימדו אותי להעריך ולשמור על כל דבר קטן שיש לי בחיים ולשמור עליו הכי טוב ביקום שלא יאבד
אנונימי