8 תשובות
לא יודע אחותי כך הספקטרום וחבר ממש טוב שלי על הספקטרום, אוהב את שניהם כמו שהייתי אוהב אדם שלא על הספקטרום
הם אנשים כמו כולנו, גם אם לפעמים צריך להתנהג אליהם יותר ברגישות והבנה
מה כבר יש לי לחשוב
לא חושבת עליהם כלום
הם אנשים בדיוק כמו כולם
כלןם
ילדים רגילים כמו כולם שפשוט יש להם מוגבלות מסויימת
מעציב אותי. מזכיר לי תקופה לא טובה בחיי.
אנונימית