10 תשובות
אוהב אותם כל עוד הם לעולם לא מדברים איתי
לא חושבת משהו מיוחד מבחינתי הם כמו כל השאר
שואל השאלה:
יעני אלה עם התפקוד גבוה
יעני אלה עם התפקוד גבוה
אנונימי
אחלה אנשים
כלום
^^^^^ יכול להיות שיש כאלה שמדברים איתך ואתה אפילו לא יודע שהם על הרצף
אנונימי
אני אחד מהם
לפעמים זה קשה אבל גם יש אנשים בלי אוטיזם שיש להם אופי קשה וגם שלא כולם רוצים להתחבר אליהם
שאיכשהו אני אף פעם לא מצליחה לשים לב שהם עליו (אני עיוורת ברמות לול)
שיהיו בריאים
באותו הנושא: