7 תשובות
תלוי באיזה רמה
מאחל להם רק טוב וחיים בלי קשיים ומכשולים
אנונימי
אני אוהב את קנייה ואת אימון אז שמע הם מלכים
שואל השאלה:
למה באסה להם
למה באסה להם
אנונימית
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
אנונימית אל תתני לזה לפגוע בך
כלום
באותו הנושא: