4 תשובות
הייתי כותבת איך את מרגישה עם זה או ואיך את?
שאת מצטערת ומקווה שהכל בסדר?
היי, מה קרה? אני מקווה שיהיה טוב/
אל תדאגי בסוף יהיה בסדר