התחברות
הרשמה
כתבתי לחברה שסבא שלי נפטר והיא כתבה לי חחח חחח חח איזה רנדומלי
מה מגיבים מה
30 באוקטובר 2025, 00:14
הודעות
4 תשובות
לנתק קשר ולחסום. חולת נפש.
-
-Whatever-
נשבעת מנתקת קשר
ס
סינדרלה..
רעה
הילולי
חותכים את הקשר זה בושה וחרפה
K
Kanias
באותו הנושא:
אמרתי לה שלא בכיתי כשסבא שלי נפטר והיא אמרה שזה גברי ומושך, היא צינית?
כתבתי לחברות שךי שסבא שךי נפטר והן רשמו יואו ואמאלה מה
מה לכתוב לחברה שכתבה לי שסבא שלה נפטר?
ילדה שאני מכירה עלתה סטורי מלפני חצי שעה כתבה שסבא שלה נפטר
כתבתי לחברות שסבא שלי נפטר והן לא ענו, ועשר דקות אחר כך חברה כתבה שהיא הולכת לאזכרה של סבא שלה והן לא הפסיקו לנחם אותה.
מה לכתוב למישהי שהכרתי לא מזמן והיא כתבה לי שסבא שלה נפטר
מה כותבים לחברה שכתבה לי עכשיו שסבא שלה נפטר לפני חודש?
מה לרשום למישהי שסבא שלה נפטר דחוף פליז היא חברה טובה שלי
חברה כתבה לי הרגע בוטסאפ שסבא שלה נפטר מה לענות דחוףף
חברה שלי כתבה לי הרגע שסבא שלה נפטר מה לעשות?
מה כותבים לחברה אם היא שלחה לי שסבא שלה נפטר?