5 תשובות
תדברי איתו על זה
שואל השאלה:
^ ניסיתי הבן אדם לא קולט
^ ניסיתי הבן אדם לא קולט
אנונימית
בעיה
אולי תפרדי ממנו
אולי תפרדי ממנו
אם לא טוב לך ואת לא מאושרת אז תיפרדו, תדברי איתו ותסבירי לו ותיפרדו בטוב. כי את לא צריכה לסבול בזוגיות של עצמך ולהישאר בכוח
שווה לדבר איתו ובאמת לנסות לשתף את התחושות שלך
לפני שאת עושה צעד שלא יהיה אפשר לחזור ממנו.
תנסי לדבר איתו ולשתף אותו לב אל לב בתחושות שלך
לפני שאת עושה צעד שלא יהיה אפשר לחזור ממנו.
תנסי לדבר איתו ולשתף אותו לב אל לב בתחושות שלך
באותו הנושא: