42 תשובות
למה שלא תלך לפסיכולוג? תדבר עם מישהו אל תשמור את הכל בפנים
אנונימית
שואל השאלה:
קשה לי לסמוך על בן אדם שיש לו אינטרס שיעזור לי
קשה לי לסמוך על בן אדם שיש לו אינטרס שיעזור לי
אנונימי
זה מובן לגמרי אבל גם אם הקשר בינך לבין הפסיכולוג מבוסס על התשלום זה לא אומר שהוא לא בן אדם ולא אכפת לו
תחשוב על זה ככה - מי שהולך לעבוד בזה הולך לזה כי הוא באמת רוצה לעזור לאנשים ואכפת לו. הכסף זה משהו שכל אחד צריך כדי להתפרנס ולחיות זה משהו שהוא בלית ברירה הכרחי
יש פסיכולוגים מדהימים. באמת כדאי לך לנסות
תחשוב על זה ככה - מי שהולך לעבוד בזה הולך לזה כי הוא באמת רוצה לעזור לאנשים ואכפת לו. הכסף זה משהו שכל אחד צריך כדי להתפרנס ולחיות זה משהו שהוא בלית ברירה הכרחי
יש פסיכולוגים מדהימים. באמת כדאי לך לנסות
אנונימית
אני כ"כ מזדהה איתך
אני במצב הזה בערך 3 שנים
הולכת לפסיכולוגית וכן אני רואה קצת שיפור אבל ממש קשה לי עדיין לשנות גישה
אני במצב הזה בערך 3 שנים
הולכת לפסיכולוגית וכן אני רואה קצת שיפור אבל ממש קשה לי עדיין לשנות גישה
דבר ראשון, תדע שהכל בחיים עובר- הכל. תדע את זה. תאמין בזה.
דבר שני, תאמין בזה ש... כל מה שקורה ולא קורה הכל לטובה... כן, אולי זה ישמע מגעיל ויהיה קשה לחשוב על זה אבל... מי יודע מה היה קורה אם לא/אם כן......
אם זה כרגע המצב שלך בחיים כניראה את זה אתה צריך לעבור- להסיק מזה משהו, לעבור את השיעור הזה בחיים שלך...
דבר שלישי, לפני הכל- אתה צריך לקבל את העבר שלך... קרה מה שקרה.
לעצמך- אל תשנא אותה... פשוט תודה על מה שחווית איתה.. על הזכרונות הטובים... וזהו.
תמשיך. יש אנשים שמגיעים ללמד אותך משהו ויש כאלה שסתם להעביר לך את הזמן בחיים בכיף...
אני חושבת שהכי כדאי שתתעסק בעצמך, אתה קולט שאתה מתחיל לחשוב עליה? קום צא להתאמן, תבקש מחברים לצאת, תדליק מוזיקה- תעשה הכל- בשביל שהראש שלך יחשוב על הכל- רק לא על זה.
הזמן גם מחלים פצעים... זה יעביר לך את הכאב- אתה תתפקס יותר בעצמך...
אחרי שתקבל את כל זה... ויהיה לך קל לדבר על זה, כשכבר הפנמת את מה שקרה ושוב- קיבלת את זה.
יהיה לך קל להתחיל דרך חדשה- כן יש אנשים חרא בעולם.. אבל לא כולם כאלו...
תשים את עצמך בתור גבר שמכיר משהי שחוות את מה שאתה חווית- בגידה, והיא פשוט תתנהג אליך כמו שאתה אליה...
היית רוצה להוכיח לה שאתה לא כזה- שאתה לא תבגוד...
כי יש כאלה ויש כאלה.
אל תתן לאחת להרוס לך את כולן.
הכל יעבור, גבר❤
אתה תמיד מוזמן לפנות גם בפרטי אם תרצה לדבר, לשאול, לפרוק- כל דבר.. תרגיש בנוח❤
דבר שני, תאמין בזה ש... כל מה שקורה ולא קורה הכל לטובה... כן, אולי זה ישמע מגעיל ויהיה קשה לחשוב על זה אבל... מי יודע מה היה קורה אם לא/אם כן......
אם זה כרגע המצב שלך בחיים כניראה את זה אתה צריך לעבור- להסיק מזה משהו, לעבור את השיעור הזה בחיים שלך...
דבר שלישי, לפני הכל- אתה צריך לקבל את העבר שלך... קרה מה שקרה.
לעצמך- אל תשנא אותה... פשוט תודה על מה שחווית איתה.. על הזכרונות הטובים... וזהו.
תמשיך. יש אנשים שמגיעים ללמד אותך משהו ויש כאלה שסתם להעביר לך את הזמן בחיים בכיף...
אני חושבת שהכי כדאי שתתעסק בעצמך, אתה קולט שאתה מתחיל לחשוב עליה? קום צא להתאמן, תבקש מחברים לצאת, תדליק מוזיקה- תעשה הכל- בשביל שהראש שלך יחשוב על הכל- רק לא על זה.
הזמן גם מחלים פצעים... זה יעביר לך את הכאב- אתה תתפקס יותר בעצמך...
אחרי שתקבל את כל זה... ויהיה לך קל לדבר על זה, כשכבר הפנמת את מה שקרה ושוב- קיבלת את זה.
יהיה לך קל להתחיל דרך חדשה- כן יש אנשים חרא בעולם.. אבל לא כולם כאלו...
תשים את עצמך בתור גבר שמכיר משהי שחוות את מה שאתה חווית- בגידה, והיא פשוט תתנהג אליך כמו שאתה אליה...
היית רוצה להוכיח לה שאתה לא כזה- שאתה לא תבגוד...
כי יש כאלה ויש כאלה.
אל תתן לאחת להרוס לך את כולן.
הכל יעבור, גבר❤
אתה תמיד מוזמן לפנות גם בפרטי אם תרצה לדבר, לשאול, לפרוק- כל דבר.. תרגיש בנוח❤
שואל השאלה:
עברת בגידה? ^
מצטער לשמוע, 3 שנים זה המון זמן, אני בסרט הזה רק כמה חודשים...
עברת בגידה? ^
מצטער לשמוע, 3 שנים זה המון זמן, אני בסרט הזה רק כמה חודשים...
אנונימי
רק סטוצים יש אח
כן בגדו בי אבל זה גם בגלל מקרים אחרים עם בנים שניצלו אותי
אז מתחתנים בשידוך או שרוצים לקחת את הסיכון המוזר הזה ושמו אהבה
אני מצטערת שעברת את זה.
אני חושבת שהדרך הכי טובה היא לשתף מישהו ולא לשמור בפנים.
לפי איך שאתה כותב אתה נשמע נשמה אמיתית וזה יעבור בסוף. אתה תעבור את זה ותכיר מישהי חדשה וטובה יותר שתוכל להכיל אותך ולהבין אותך.
אני חושבת שהדרך הכי טובה היא לשתף מישהו ולא לשמור בפנים.
לפי איך שאתה כותב אתה נשמע נשמה אמיתית וזה יעבור בסוף. אתה תעבור את זה ותכיר מישהי חדשה וטובה יותר שתוכל להכיל אותך ולהבין אותך.
מתי הספקת את כל זה kotevet trash?!
שואל השאלה, תשקול ללכת לפסיכולוג, אתה לא חייב לספר לאף אחד.
אתה כנראה היית מי שאתה באמת רק עם האקסית שלך ולא עם אף אחד מהאנשים שציינת בשאלה, זה מובן בעולם של היום כשכולם מזוייפים וגברים צריכים תמיד להיות גבריים כדי לא להיתפס כחלשים
שואל השאלה, תשקול ללכת לפסיכולוג, אתה לא חייב לספר לאף אחד.
אתה כנראה היית מי שאתה באמת רק עם האקסית שלך ולא עם אף אחד מהאנשים שציינת בשאלה, זה מובן בעולם של היום כשכולם מזוייפים וגברים צריכים תמיד להיות גבריים כדי לא להיתפס כחלשים
אנונימית
מזאת אומרת מתי הספקתי? חחח
אני כמוך גם לי זה קרה אנשים זה חרא הם מתנהגים נורא ותוקעים אותנו מאחורה בלי יכולת להתקדם אין לי מה להמליץ לך פשוט וותר על להיות מאושר אני וויתרתי
אנונימית
שואל השאלה:
לא אוותר בחיים לא וויתרתי כשהיה הרבה יותר קשה וגם את לא
לא אוותר בחיים לא וויתרתי כשהיה הרבה יותר קשה וגם את לא
אנונימי
^ אל תוותרי
זה חיים לפעמים יש עליות ולפעמים ירידות , זה מה שהופך את החיים שלנו למעניינים
זה חיים לפעמים יש עליות ולפעמים ירידות , זה מה שהופך את החיים שלנו למעניינים
^^כבר מאוחר מידי וויתרתי
אנונימית
שואל השאלה:
וויתרת על מה?
על האושר שלך? הוא עוד יבוא גברת סמכי עליי
וויתרת על מה?
על האושר שלך? הוא עוד יבוא גברת סמכי עליי
אנונימי
וויתרתי על לנסות להשיג אותו הוא לא יבוא מעצמו
אנונימית
למה שתוותרי?
את חייה חיים רק פעם אחת
אל תוותרי עליהם רק בגלל אנשים מסויימים
את חייה חיים רק פעם אחת
אל תוותרי עליהם רק בגלל אנשים מסויימים
זה לא רק זה יש חי עוד בעיות בחיים שילוו אותי לעוד הרבה זמן ואין לי ברירה נגזר עליי להיות עצובה ומבואסת אין מה לעשות מאושרת אני לא אהיה כי וויתרתי
אנונימית
אתם באמת נותנים לזוגיות להשפיע ככה על החיים שלכם?
זה עצוב וכואב לראות, אושר לא אמור להיות תלוי באדם אחר, לא משנה כמה אתם אוהבים אותו
זה עצוב וכואב לראות, אושר לא אמור להיות תלוי באדם אחר, לא משנה כמה אתם אוהבים אותו
אנונימי
שואל השאלה:
בת כמה את אנונימית
אושר מגיע בדרכים מוזרות, אבל את צריכה לשמור על אופטימיות לא לוותר על עצמך
בת כמה את אנונימית
אושר מגיע בדרכים מוזרות, אבל את צריכה לשמור על אופטימיות לא לוותר על עצמך
אנונימי
16 אבל זה לא משנה אם היית יודע מה אני עוברת היית ממליץ לי לוותר
אנונימית
שואל השאלה:
^^
צודק טעות שלי שנתתי לבגידה של האהבה הראשונה שלי, שאהבתי בלי תנאים בלי גבולות להשפיע עליי.
מה שכן לא אקשר למישהי ככה שוב בחיים
גם ככה אין לי אמונה בבני אדם יותר
^^
צודק טעות שלי שנתתי לבגידה של האהבה הראשונה שלי, שאהבתי בלי תנאים בלי גבולות להשפיע עליי.
מה שכן לא אקשר למישהי ככה שוב בחיים
גם ככה אין לי אמונה בבני אדם יותר
אנונימי
אח יקר לך למועדון ופתח טינדר ותמצא מלא סטוצים בחורות שוות שיגרמו לך לאושר
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 19 ועברתי המון חרא בחיים ולא וויתרתי את גם יכולה, את עוד צעירה יש לך עוד הרבה מה להספיק, הרבה מה לעשות ולהגשים
אני בן 19 ועברתי המון חרא בחיים ולא וויתרתי את גם יכולה, את עוד צעירה יש לך עוד הרבה מה להספיק, הרבה מה לעשות ולהגשים
אנונימי
שואל השאלה^
התשובות שלך ממש יפות אל תוותר על האמונה שלך בבנות אחרות בגלל מישהי אחת שבכלל לא שווה את זה
התשובות שלך ממש יפות אל תוותר על האמונה שלך בבנות אחרות בגלל מישהי אחת שבכלל לא שווה את זה
שואל השאלה:
תפסיקו להציע לי סטוצים, לא יקרה בחיים.
אני בן אדם של עומק, נקשר לאנשים שאני אוהב, לא מחפש סקס ריקני בלי משמעות מבחורה שלא תייחס לזה חשיבות, אני מספיק בטוח בעצמי גם מבלי להשכיב כל אישה שרק תתן לי את ההזדמנות והיו...
תפסיקו להציע לי סטוצים, לא יקרה בחיים.
אני בן אדם של עומק, נקשר לאנשים שאני אוהב, לא מחפש סקס ריקני בלי משמעות מבחורה שלא תייחס לזה חשיבות, אני מספיק בטוח בעצמי גם מבלי להשכיב כל אישה שרק תתן לי את ההזדמנות והיו...
אנונימי
בן כמה אתה? תתחתן. טיפ מחרדית.
אנונימית
לדעתי ללכת למועדון ממש יעזור לך לשחרר, יש במועדונים בחורות איכותיות זורמות כמוני.
אנונימית
בתור חסיד, בגילך כבר הייתי נשוי פלוס שניים. לא התבכיינתי על איזו בחורה בוגדנית.
אנונימי
זה שעברת הרבה ולא וויתרת זה מדהים אבל אני לא כמוך אין לי אפשרויות נדפקתי לכך החיים אין לי בריריות חוץ מלוותר
אנונימית
כל אחד והקצב שלו^
שואל השאלה:
אני בן 19 חילוני גמור, לא מקובל להתחתן בגיל הזה כולם מחפשים רק לעבור כמה שיותר אנשים או "להנות" מהתקופה הזאת, בעייתי
אני בן 19 חילוני גמור, לא מקובל להתחתן בגיל הזה כולם מחפשים רק לעבור כמה שיותר אנשים או "להנות" מהתקופה הזאת, בעייתי
אנונימי
מה כל החרדים פה מתערבים. אצל החילונים יש אהבת אמת וקשר רציני. תקשיב לך לפסיכולוג מוסמך שיעזור לך להתמודד עם הבגידה הזו.
אנונימית
^ אנונימית
השליליות הזאת לא טובה ולא בריאה לך
חבל שלא תנצלי את החיים שלך כראוי
השליליות הזאת לא טובה ולא בריאה לך
חבל שלא תנצלי את החיים שלך כראוי
את פשוט לא מבינה באמת שאם היית שומעת רק טיפה מהסיפור שלי היית מתייאשת בעצמך
אנונימית
^ גם אצל החרדים זאת יכולה להיות אהבת אמת
^ אולי תשתפי מישהו? זה יעזור לך
שיתפתי שני אנשים ואחד מהם מאיים עליי והשני שונא אותי
אנונימית
מה אתה מתגאה בזה שאתה חילוני גמור שנהנה רק מהנאות חומריות. "קשר רציני" אתה מחפש. עלק. קשר רציני זה בחורה לחתונה. תמשיך להתעסק בשטויות האלה ואתה עוד תחשוב עד גיל 30 על בחורות שבגדו בך. או שתחזור בתשובה שלמה.
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראה לי שהבנת
קרא שוב, אני זה לא כולם, קרא את השורה האחרונה בשאלה גם.
לא נראה לי שהבנת
קרא שוב, אני זה לא כולם, קרא את השורה האחרונה בשאלה גם.
אנונימי
באותו הנושא: