9 תשובות
לצאת ממנה לפני שזה יהיה רעיל
להפרד אם את לא מאושרת זה לא שווה כלום
להיפרד
לתת לזה עוד צ'אנס אחרון ואם זה לא עובד תדברו/ תפרדו, בהצלחה 3>
את מרגישה ששווה להילחם על הזוגיות?
את באמת אוהבת את הבנאדם שאת איתו?
ממליצה לך לקחת הפסקה ולחשוב עם עצמך מה טוב לך
זה מה שאני עשיתי,והבנתי יותר דברים כתוצאה מכך ולבסוף נפרדתי מימנו
את באמת אוהבת את הבנאדם שאת איתו?
ממליצה לך לקחת הפסקה ולחשוב עם עצמך מה טוב לך
זה מה שאני עשיתי,והבנתי יותר דברים כתוצאה מכך ולבסוף נפרדתי מימנו
אוקיי תפרדו
להיפרד ממנו/ה
להפרד ממנו... לצערי ברגע שזה הופך להיות זוגיות מרחמים, זה נהיה נוראי.
מריבות, העלבות ודברים כאלה.
לסיים את זה מהר. מניסיון.
מריבות, העלבות ודברים כאלה.
לסיים את זה מהר. מניסיון.
אם את לא מאושרת בזוגיות היא לא שווה אותך, תיפרדי
באותו הנושא: