17 תשובות
גועל נפש של אנשים מה הן ילדות קטנות
זה נוראי ואת לא אמורה לעבור את זה. הן לא יודעות איך להתנהג עם אנשים טובים כמוך והן ילדותיות רצח.
את רוצה לדבר על זה איתי? אני אנסה לתמוך כמה שאני יכולה
DCC
אני לא מבינה בזה כל כך אבל יש אפשרות להחליף חדר?
באמת נשמע ילדותי מאוד מצדן
שואל השאלה:
אין לי אפשרות להחליף חדר
ואני רוצה לצאת מהצבא
אנונימית
זה טירונות או אחרי? כי אם לפני אני חושבת שזה משתנה
אין מה להישאר במקום שעושה לך רע בנשמה

אפשר לנסות לשנות תפקיד, או לצאת מצה"ל, אם את באמת סובלת בסופו של דבר יתנו לך

ולגבי תרומה למדינה, יש מליון דרכים אחרות לתרום והרבה פעמים יותר מועילות משירות צבאי (במידה וחשוב לך עדין לתרום)
סתם ילדותיות וכוחניות. כל אחת מנסה להראות את עצמה ע"י השפלת האחר. לא זכו ללכת בדרך התורה והמצוות שהתורה אוסרת לפגוע בזולת.

ישתבח מלך מלכי המלכים שהתורה אמרה שבנות ישראל לא מתאים צבא.
אחותי אל תתיחסי
מבינה אותך לגמרי
יש אנשים שהם פשוט מגעילים
לא נוכל לשנות אותם אבל את יכולה לשנות גישה
תעברי חדר או שהתעלמי או שתנסי לברר
מבינה לגמרי ובהצלחה ממוש!
אל תשכחי שאת מלכה
צבא זה לא דבר פשוט
במיוחד לא לבנות
אני ממש מצטערת לשמועה רהובה ז לא מגיע לך ולר מגיע לרף אחש בעולם להרגיש ככה את מוזמנת לדבר איתנ מתי שבא לך כמובן תמיד זמינה בפרטי
את יכולה באמת להזיז תהליכים לצאת מהצבא או לבקש 55 ולעבור למקום אחר ולהתחיל מחדש שאני חושבת שזה דווקא יעשה לך טוב
לברוח מהבעיה לא פותר אותה אז בתור התחלה את צריכה לפתוח את זה מולן גם אם זה קשה ומרגיש בלתי אפשרי
תצאי על פטור נפשי
לכי לקב"ן. לא בריא בכלל להישאר במקום כזה.
את לא מגזימה בתגובה שלך. את לא הבעיה כאן.
אני גם בצבא
זה מקום שמנוהל על ידי בני 20 או אנשים שנשארו באותו מקום מגיל 20
זאת מערכת נוראית וקוראת שם הפקרה על ימין ועל שמאל
אם את עדיין בקורס/הכשרה ואני אומרת את זה בלב כבד פשוט לחכות שזה יעבור בסדיר הכל אבל הכל משתפר
אם לא הייתי ממליצה 55 למעבר בסיס/תפקיד ולפנות למפקדת ואני יודעת שעשית את זה וזה לא מובן מאילו כל הכבוד זה קשה

כך או כך הייתי ממליצה לבקש תור לקבל כי עד שתקבלי זה עוד חודש לפחות אז לפחות שתשטגני לך בינתיים
שואל השאלה:
יש לי בראשון קבן
אני בסדיר
ואני מקווה מאוד לצאת מצהל
אנונימית
יש לי גם חברה שיצאה על פטור נפשי תוך 3 חודשים והיה לה רקע אבל
זה דיי פשוט עם רקע
אם בלי יכול לקחת יותר זמן אבל גימלים נפשיים גם לא כזה נורא
באה לביקורופא אומרת שהיה לך התקף חרדה שהמחשבה לחזור לבסיס איפה שכולם שונאים אותך גורמת לך לחרדה וצמרמורת בכל הגוף
(לא אומרת שזאת האמת רק פשוט זה מה להגיד להם!) ויתנו לך

והדרך הכי טובה בינתיים להתמודד איתן זה למצוא בן אדם אחד שאת מתחברת איתו שאת מרגישה בנוח איתו ופשוט להתרכז בו לבלות איתו ולהתעלם מכל השאר
אנונימית יקרה,
קראתי את מה שכתבת והכאב שלך שעולה מהמילים מרגיש ממש מייסר... לא רק שאת בדיכאון, נשמע גם שהסביבה לא הכי תומכת ומחזקת... לא יכולה לתאר לעצמי איך הרגשת כששמעת שככה מרכלים וצוחקים עלייך.... זה בטח היה ממש משפיל ומבזה... ובטח התביישת נורא... איזו הרגשה של חוסר בטחון זה, כשהחדר שלך הופך להיות לא בטוח ולא מגן....

ולמרות כל זה שיתפת כאן בכאב שלך והושטת יד לעזרה, וזה מראה כמה חוזק יש בתוכך שלא נותן לך לוותר, ונלחם שיהיה לך טוב...

יקרה, ההתמודדות לבד יכולה להיות מרוקנת ומעייפת... אולי לשתף מישהו בסביבה שלך שאת סומכת עליו יכול לתת לך כוח... אני רוצה גם להזמין אותך אלינו לסה"ר- סיוע והקשבה ברשת. באתר שלנו את יכולה לשוחח בצ'אט אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו ולשתף בכל דבר שמטריד אותך... אנחנו שם כדי להקשיב בלי שיפוטיות, רק לחבק מרחוק ולהיות לצידך בתוך הקושי, שלתא תצטרכי לעבור את זה לבד... את יכולה גם לכתוב לנו בווצאפ ב 055-9571399. מחכים לך...

כאן בשבילך,
מתנדבת סה"ר