5 תשובות
(אנשים רגילים בקיצור)
אותה השאלה כל פעם
וגם אותה התשובה:
לדעתי הם פשוט אנשים רגילים עם קצת קשיים
אבל בסופו של דבר לכולם יש קשיים זה שאצלהם זה יותר מורגש זה לא אומר כלום
וגם אותה התשובה:
לדעתי הם פשוט אנשים רגילים עם קצת קשיים
אבל בסופו של דבר לכולם יש קשיים זה שאצלהם זה יותר מורגש זה לא אומר כלום
אני חושבת שהם יכולים להיות אנשים מקסימים ויכולים להיות אנשים שאני פחות מתחברת אליהם, וזה מה שאני חושבת על אנשים בכללי
אין שום בעיה, רואה אותם כבני אדם
שואל השאלה:
אני אישית רוצה להיות רגילה אבל אני לא וזה תמיד מעסיק אותי מה אנשים חושבים עליי בגלל האוטיזם שלי
אני אישית רוצה להיות רגילה אבל אני לא וזה תמיד מעסיק אותי מה אנשים חושבים עליי בגלל האוטיזם שלי
באותו הנושא: