61 תשובות
"אני אוהב אותך חיים שלי" מפה לראות איך היא מגיבה
^^^^^זה מרושע
ולשאלה:
בתור בי, קודם כל אחבק אותה, ארגיע אותה, אשאל מה קרה ואחר כך אציע לה שנאכל משהו או סתם נראה סרט, מה שבא לה.
ולשאלה:
בתור בי, קודם כל אחבק אותה, ארגיע אותה, אשאל מה קרה ואחר כך אציע לה שנאכל משהו או סתם נראה סרט, מה שבא לה.
הולך לחרבן
או שם אותה על מצב שקט ונותן לה להירגע לבד
לא בן
אבל אחבק אותה ואשאל מה קרה וארגיע אותה
אבל אחבק אותה ואשאל מה קרה וארגיע אותה
אם הייתי בוכה הייתי שמחה שהוא היה מחבק אותי
זה חמוד מאוד, אחבק אותה וגם אלטף את הראש וגם אתן נשיקה לראש.
אני אחבק אותה בעדינות, אשאל מה קרה, בהתאם לסיטואציה אגיד לה דברים מרגיעים, (אלא אם כן היא מדברת ואז אקשיב)
אניה שם בשבילה אבל אחרי (אם זה משהו שאני לא אהיה בטוח שאני יודע מה צריך לעשות) זה כנראה שאהיה מותש בעצמי.
(וזה בסדר, להיות בשבילה זה אומר להתאמץ כשצריך)
אניה שם בשבילה אבל אחרי (אם זה משהו שאני לא אהיה בטוח שאני יודע מה צריך לעשות) זה כנראה שאהיה מותש בעצמי.
(וזה בסדר, להיות בשבילה זה אומר להתאמץ כשצריך)
הדבר הראשון שאני אעשה זה לחבק אותה
אני אצחק
בנות אוהבות גברים רעים
בנות אוהבות גברים רעים
אנונימי
כמובן ששדבר ראשון אני אשב לידה.
אתן לה חיבוק ובמקביל רגע אתן לה את המרחב הפרטי שאותו היא כעת מבקשת.
מהצד שלי אחכה לראות מה תרצה,
אשב בשקט לשמוע את דבריה במידה ותשתף,
במידה ולא - עדיין אשב לידה ואכאב איתה בשקט את הכאב.
הכי חשוב לדעתי זה להבהיר לה שהיא לא לבד ואני תמיד כאן ברגע שתרגיש זמן מתאים, ולא תמיד צריך להגיד את זה במילים - לפעמים זה פשוט מורגש על פי המעשים.
אתן לה חיבוק ובמקביל רגע אתן לה את המרחב הפרטי שאותו היא כעת מבקשת.
מהצד שלי אחכה לראות מה תרצה,
אשב בשקט לשמוע את דבריה במידה ותשתף,
במידה ולא - עדיין אשב לידה ואכאב איתה בשקט את הכאב.
הכי חשוב לדעתי זה להבהיר לה שהיא לא לבד ואני תמיד כאן ברגע שתרגיש זמן מתאים, ולא תמיד צריך להגיד את זה במילים - לפעמים זה פשוט מורגש על פי המעשים.
לא בן
אבל הייתי מחבקת אותה ומנסה להצחיק אותה בשביל לגרום לה לחייך
אבל הייתי מחבקת אותה ומנסה להצחיק אותה בשביל לגרום לה לחייך
אתמוך בה ואני אהיה בשבילה, בין אם זה דורש חיבוק או ליטוף על היד, אני אהיה שמה בשבילה ואנסה להרגיע אותה כמה שאני יכול למרות שאני לא מוכשר בדברים האלו
בתור בת הייתי מתחילה לבכות גם אני לא חזקה מספיק חח
^ זה לא תמיד רע, אם זה התקף חרדה צריך שהתומך יהיה יציב, אבל בבכי הרבה פעמים זה עוד יותר טוב.
^^הייתי נותן חיבוק בהזדמנות
^^כן מאה אחוז
אם זו תיהיה מישהי שאני ממש ממש אוהבת אז יהיה לי קשה גם לראות את זה ואני רוב הסיכויים אתמוך תוך כדי שאני בוכה גם כי אני בנאדם שמאוד קשה לו לראות אנשים שקשה להם במיוחד אם זה אנשים שאני אוהבת:-)
אם זו תיהיה מישהי שאני ממש ממש אוהבת אז יהיה לי קשה גם לראות את זה ואני רוב הסיכויים אתמוך תוך כדי שאני בוכה גם כי אני בנאדם שמאוד קשה לו לראות אנשים שקשה להם במיוחד אם זה אנשים שאני אוהבת:-)
לתת לה כאפה שיהיה עם סיבה מוצדקת לפחות
אנונימי
^^^^yehuda מסכים איתך לגמרי, בשביל מקרים כאלו גבר קיים, כדי שבמקרים כאלו הוא יתמוך בבת זוג שלו כשהוא יציב ויכול להחזיק את זה ולתת תמיכה
אבכה גם
שההורים שלי רבים ואמא שלי מתחילה לבכות אבא שלי נשבר מבפנים
זה משפיע עליו ברמות הכי קשות הוא ככ עצוב מזה הוא רגיש מאוד
זה משפיע עליו ברמות הכי קשות הוא ככ עצוב מזה הוא רגיש מאוד
אנונימית
למה אומרים לחבק אני בחיים לא ארצה חיבוק כאילו זה פשןט לחנוק
^^חיבוק שהוא לא חזק מין הסתם...
איזה דוחים כולם פה מי תרצה אותכם
^^^^ בצורה בריאה חיבוק הוא תלוי סיטואציה ומסונכרן איתך.
^^^ יש לך ?
^^^ יש לך ?
ואנונימית שאמרה שכשהיא בכתה אז חבר שלה לא עשה כלום תגידי לו שבפעם הבאה אם הוא לא מנסה לפחות לעודד אותך כשאת בוכה אז הקשר הזה לא אמור להתקדם ככה
דבר ראשון אשאל אם רוצה חיבוק אומר שאני אוהב אותה יותר ממה שאפשר לדמיין
אני פה בשבילה תמיד אם היא רוצה לשתף ואנחנו בזה ביחד
אני פה בשבילה תמיד אם היא רוצה לשתף ואנחנו בזה ביחד
תלוי על מה ובאיזה סיטואציה
אנונימי
אתחיל לצחוק
אנונימי
אם הוא לא חיבק יכול להיות שהיה לו משהו חשוב לעשות או שהוא נעל תחדר ונכנס לחנות בgta (כתוב איפשהו בסטיפס מה זה) את לא זו שאמורה לרדוף אחריו אם ההתנהגות המגעילה ממשיכה זו לא אהבה.
מה הבעיה לחבק אותה ולהגעד לה שאתה פה איתה
אפסיק להרביץ לה נראה לי
איכ מה אם מישהו יחבק אותי שאני בוכה אני יעיף לו פצצה לפנים
אנונימית
זה תלוי בסוג התקשורת שלנו, ותלוי מה נכון לומר לה באותו מצב.
לא אכפה את עצמי עליה...
לא אכפה את עצמי עליה...
חיבוק
אנונימית
^^^ למה
אם מישהו היה מחבק אותי כשאני בוכה זה היה גורם לי להעריך אותו עוד יותר
אם מישהו היה מחבק אותי כשאני בוכה זה היה גורם לי להעריך אותו עוד יותר
אנונימית
אני אתן לה סיבה לבכות
סתם נו ברור שאני אשאל אותה למה היא בוכה
סתם נו ברור שאני אשאל אותה למה היא בוכה
אנונימי
יחבק אותה וידבר איתה אנאערף
תומך בה ומכיל
אשאל אותה מה קרה? היא תספר ואז אחבק אותה ואגיד לה שהכל בסדר ואני כאן איתה לכל דבר ושהיא יכולה לבכות איתי ביחד (סביר להניח שגם אני אבכה)
לצחוק, הן פשוט מצחיקות שהן בוכות זה בלי שליטה
אנונימי
אשב לידה ואשתוק,עד שתסיים לבכות.
אח'כ אחבק ואשאל אותה מה קרה..
שאדם בוכה הוא רק רוצה אוויר, חיבוק לא הפיתרון.
אח'כ אחבק ואשאל אותה מה קרה..
שאדם בוכה הוא רק רוצה אוויר, חיבוק לא הפיתרון.
קודם כל הייתי אומר לה שאני כאן בשבילה לאמשנה מה קרה ואז הייתי מחבק אותה ומרגיע אותה
ורק אחרי זה כשהיא במצב לדבר הייתי שואל מה ומי ומו
ואם היא לארוצה לדבר על זה הייתי מכבד תבחירה שלה
ורק אחרי זה כשהיא במצב לדבר הייתי שואל מה ומי ומו
ואם היא לארוצה לדבר על זה הייתי מכבד תבחירה שלה
אנונימי
"רוצה חיבוק או לדבר?"
הייתי מפסיק להרביץ לה
צחקתי בקול ^
פשוט צריך לחבק להכיל ולהיות שם בשבילה..
זה לא כזה קשה , אני לא מבינה את התגובות כאן..
זה לא כזה קשה , אני לא מבינה את התגובות כאן..
חח הבן אדם הראשון קיבל מינוס 67 ואני בת אבל כנראה שהייתי נותנת חיבוק
חברה זה אני מההתחלה תודה על המינוסים בהתחלה שברתי שיא אז תודה לכולם בעליכם זה לא היה קורה
אנונימי
אני תמיד אהיה שם לצידה, אדבר איתה אתן לה את הזמן שלה והכי חשוב אגרום לה להרגיש שהיא לא לבד ואפילו אנסה לשפר את המצב רוח שלה אם זה אפשרי :)
מעיף לה איזה אחת כדי שהבכי יצדיק את עצמו
אנונימי
אחבק ואנשק אותה, אנגב לה תדמעות ואכאב איתה יחד ואגיד לה שאני פה בשבילה לכל דבר שהיא צריכה והכל זה תקופות ושיעורים מהבורא
אחרי זה אשאל אותה אם היא רוצה שנצא לאן שהוא לשחרר את זה קצת או אם בא לה את הזמן והלבד שלה
אחרי זה אשאל אותה אם היא רוצה שנצא לאן שהוא לשחרר את זה קצת או אם בא לה את הזמן והלבד שלה
אשים את היד על הכתף שלה ופשוט אגיד לה שאני פה והיא יכולה לבכות בלי לחץ ואני מבין אותה
ואקשיב לכל מה שעבר עליה
ואקשיב לכל מה שעבר עליה
מתחיל לבכות איתה
חיבוק.
אחבק אותה ואשאל למה היא בוכה
יחבק אותה ואגיד לה שאני פה איתה
אשאל אותה
"מאמי, מה קרה"?
"מאמי, מה קרה"?
תלוי אם זה סתמי או רציני
אבל בכללי אני אחבק אותה, אנסה להרגיע אותה ואביא לה אוכל שהיא אוהבת
אבל בכללי אני אחבק אותה, אנסה להרגיע אותה ואביא לה אוכל שהיא אוהבת
תלוי מה
אם זה משהו יחסית שטותי שהיא בכתה עליו, אני ינסה להצחיק אותה ולעודד
אם זה משהו רציני אז אני ידבר איתה על זה ויתמוך .
ומה נסגר עם זה שכולם פה רושמים חיבוק חחח
אם זה משהו יחסית שטותי שהיא בכתה עליו, אני ינסה להצחיק אותה ולעודד
אם זה משהו רציני אז אני ידבר איתה על זה ויתמוך .
ומה נסגר עם זה שכולם פה רושמים חיבוק חחח
שקודם תהיה לי אישה, אז אוכל להגיב
אנונימי
באותו הנושא: