4 תשובות
אני תמיד בוכה כשאני עצבנית, האמת שיותר ממה שאני בוכה כשאני עצובה. כנראה שזה בכי מעצבים, או גם וגם.
גם וגם
לא
פשוט בוכה מעצבים
פשוט בוכה מעצבים
זה מעצבים או שכבר הכל מתפוצץ ואין לה כוח יותר
באותו הנושא: