11 תשובות
תגידי לו שזה לא מתאים לך, אין לך סיבה לבזבז לו את הזמן ואם את לא נמשכת אליו את לא מפסידה ואת תמצאי מישהו שאת כן בקטע שלו
שואל השאלה:
איזה משחקים?
איזה משחקים?
אנונימית
לא משנה מה בחיים לא הייתי ממליץ לסנן, אני חושב שכל עוד הבן אדם לא עשה משהו רע אין סיבה לסנן זה ממש פוגע, תגידי לו תקשיב חשבתי על זה ואני חושבת שעדיף להפסיק פה כי זה לא ילך בינינו, או משהו בסגנון אחר מה שאת בוחרת, גם בן אדם שבאמת היה מוכן לחכות לא היה מזמין אותך לדירה שלו אז נשמע בולשיט, אל תכריחי את עצמך להמשיך כי אם הוא מרגיש מוזר ונואש זה מי שהוא זה לא ישתנה
שמעי
אם את מרגישה שממש לא בא לך אז את לא חייבת
ואם בא לך ופשוט בא לך קודם להכיר אותו לעומק אז את יכולה להמשיך לדבר איתו ואז להיפגש, במקום נורמלי שתרגישי בנוח בו.
אבל בגדול אם באמת לא בא לך את יכולה פשוט להיות כנה ולהגיד לו
אם את מרגישה שממש לא בא לך אז את לא חייבת
ואם בא לך ופשוט בא לך קודם להכיר אותו לעומק אז את יכולה להמשיך לדבר איתו ואז להיפגש, במקום נורמלי שתרגישי בנוח בו.
אבל בגדול אם באמת לא בא לך את יכולה פשוט להיות כנה ולהגיד לו
להגיד לו שזה לא מתאים לך
אין לך למה לסנן אותו לא תורם לאף אחד
אין לך למה לסנן אותו לא תורם לאף אחד
שואל השאלה:
כמעט הלכתי לדירה שלו כי הוא באמת היה נחמד ואמר שנשב ונדבר
וזה גם היה אחרי הדייט הרשמי
אבל בסוף הייתי צריכה ללכת לעבודה אחרי שלקחתי אותו הביתה
כמעט הלכתי לדירה שלו כי הוא באמת היה נחמד ואמר שנשב ונדבר
וזה גם היה אחרי הדייט הרשמי
אבל בסוף הייתי צריכה ללכת לעבודה אחרי שלקחתי אותו הביתה
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי שאם הייתה משיכה זה היה קורה בדייט ראשון
נראה לי שאם הייתה משיכה זה היה קורה בדייט ראשון
אנונימית
אין מה ללכת לדירה שלו במיוחד שאין משיכה, הוא לא מביא אותך לדירה שלו בשביל לשחק בדוקים
שואל השאלה:
הוא דווקא אוהב לשחק בדוקים חח
הוא דווקא אוהב לשחק בדוקים חח
אנונימית
חח הזיה, פשוט אני חושב שאם אין משיכה את מבזבזת את הזמן שלך וגם שלו
שואל השאלה:
אמרתי שפחות מתאים לי
אבל אני עדיין אראה אותו בשלישי באיזה מפגש משותף
אמרתי שפחות מתאים לי
אבל אני עדיין אראה אותו בשלישי באיזה מפגש משותף
אנונימית
באותו הנושא: