4 תשובות
אוי מזעזע תמצאי עבודה אחרת דחוף
שבי עם עצמך קצת ותחשבי על זה טוב באמת תנסי קצת להרגיע את עצמך, אולי תצאי לאנשהו כדי לרוקן את הראש
ותחשבי על זה טוב כי זה לא טוב שיש בעיות עם הבוס זה סתם יעשה לך את ההמשך עוד יותר גרוע..
אבל אם היא ממש רעה וזה לא ישתנה תחפשי מקום אחר נראה לי
שואל השאלה:
אני בת 21 חשבתי להגיד לה שיש לי קורונה מה אתם חושבים? פשוט אין לי חשק ללכת מחר
אנונימית
רעיון טוב, העניין הוא שאם היא רעה אלייך, זה אולי יהיה עוד דרך שהיא תהיה רעה אלייך