7 תשובות
יהיה בסדר ❤
היי אהובה, אני מבינה את ההרגשה שלך ומזדהה איתך ככ. לחתוך את עצמך זה לא הפיתרון ובבקשה אל תעשי את זה זה מאוד ממכר ורע
ואני כן ממליצה לך לשתף מישהו זה יכול לעזור לך
בהרגשה מניסיון
ואני כן ממליצה לך לשתף מישהו זה יכול לעזור לך
בהרגשה מניסיון
שואל השאלה:
אני לא חותכת את עצמי יותר ההורים שלי ראו וניסו לדבר איתי אבל אני לא מרגישה בטוחה לדבר איתם על הרגשות שלי
אני לא חותכת את עצמי יותר ההורים שלי ראו וניסו לדבר איתי אבל אני לא מרגישה בטוחה לדבר איתם על הרגשות שלי
אנונימית
זה בסדר, אולי תפני לחברה טובה? או אולי שתבקשי מההורים שלך אם יש אפשרות פסיכולוגית זה יכול לעזור
שואל השאלה:
הייתה לפסיכולוגית זה לא עזר ועכשיו יש לי מטפלת בציור הייתי איזה 3-4 מפגשים אבל אני לא חושבת זה יעזור
הייתה לפסיכולוגית זה לא עזר ועכשיו יש לי מטפלת בציור הייתי איזה 3-4 מפגשים אבל אני לא חושבת זה יעזור
אנונימית
יכול להיות שזה יעזור, תני לזה צאנס
הי
קראתי את הפוסט שלך
אני שומעת שאת עוברת תקופה לא פשוטה ושקורים הרבה דברים שאת מרגישה ומעסיקים אותך. זה לא קל להתמודד עם כל הדברים לבד.
אני מזמינה אותך לבוא לדבר אתנו פה בהועודת פרטיות או בצט של עמותת עלם, הצט אנונימי ותוכלי לבחור על מה תרצי לדבר.
מצרפת לך את הפרטים איך להכנס
דרך האתר: www.yelem,org.il או בווטאספ במספר 0549424062
הצט פתוח בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00.
קראתי את הפוסט שלך
אני שומעת שאת עוברת תקופה לא פשוטה ושקורים הרבה דברים שאת מרגישה ומעסיקים אותך. זה לא קל להתמודד עם כל הדברים לבד.
אני מזמינה אותך לבוא לדבר אתנו פה בהועודת פרטיות או בצט של עמותת עלם, הצט אנונימי ותוכלי לבחור על מה תרצי לדבר.
מצרפת לך את הפרטים איך להכנס
דרך האתר: www.yelem,org.il או בווטאספ במספר 0549424062
הצט פתוח בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00.
באותו הנושא: