6 תשובות
שואל השאלה:
בכללי לבגרות
כן אחי
תסביר את הכוונה, טוב למה? הכל בייחס.
אממ תיראה, אצלינו היה מורה שדרש 9 וחצי בשביל לקבל 100...
10 וחצי 90
11 וחצי שמונים
וכן הלאה...
אני אז עשיתי 11, בצהל גם הגברתי את זה.
אבל זה היה חריג לדעתי, רוב האנשים שנתקלתי בהם עשו פחות מ14 וחצי ואמרו להם הכל טוב.

בכל מיקרה לפי התגובות נשמע שאתה אחלה לגמרי.