8 תשובות
להתעלם או לענות שבת שלום ולא לענות יותר
להחזיר שבת שלום
אם הוא ימשיך לכתוב תשאלי אותו למה הוא לא כתב לך מאז
לרשום שבת שלום בחזרה
שואל השאלה:
בתור בחורה.. אני לא יודעת מה להגיד. הוא ניתק קשר. יכול להיות שרוצה להעביר זמן ולמה פתאום נזכר בי?
אנונימית
אל תתעסקי איתו הוא לא שווה את זה לא לענות
כנראה מחזיק אותך על אש קטנה, או שמשהו לא ברור או שהוא לא בעניין .. תקשורת תדברו
לענות שבת שלום יבש, לא נשמע רציני
לדעתי תחכי שהוא ישאל שאלה, שיתעניין קצת . אם זה באמת חשוב לו הוא ישאל משהו וזה התשובה הנכונה עבורך
אנונימית