34 תשובות
אין לי טלגרם בשביל להציע אבל רק חשוב לי להגיד שלכל אחד מגיע אהבה, אין דבר כזה שמישהו נשאר לבד ושבעזרת השם מאחלת לך למצוא זיווג הגון עוד השנה
תנסה אפליקציית הכרויות אם לא ניסית
שואל השאלה:
ניסיתי הכל כבר
אנונימי
מה עם משפחה? חבר טוב? שמכיר איזו משפחה טובה שיש להם בת רווקה
שואל השאלה:
אפליקצייה
אתרים
פנים אל פנים
ברים
מסיבות
ניסיתי הכל כבר כל מה שכן עובד מסתיים אחרי יומיים בדרך לא טבעית
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי הכל
אנונימי
אל תוותר, זה יבוא! פשוט עוד לא מצאתם אחד את השניה
הרבה פעמים בחיים האלה כשאנחנו מחכים למשהו הוא לא קורה
דווקא כשאתה לא מצפה לו פתאום הוא מתגלה, יכול להיות שאתה דואג בקשר לזה יותר מידי וזה מובן
אבל אם תשחרר ותתן לזה לבוא בעזרת השם זה יקרה
תתפלל לזה תתפלל לזיווג שלך
תמשיך בחיים שלך בעיסוקים שלך, והיא תופיע, וכשזה זה אתה תרגיש שזה היה מיוחד מכל הפעמים שניסית בכוח
שואל השאלה:
אני כבר מוותר קשה לי ככה כל זוגיות שהייתי בה ניצלו אותי או בחורה שהכרתי נגמר אחרי יום בלי סיבה הגיונית
אנונימי
שואל השאלה:
שחררתי מזה מזמן ניסיתי את זה זה לא עבד גם כשמשחררים זה לא קורה משום מה
אנונימי
זה יקרה, בפתאומיות
כי זה לא שאתה לא תתחיל עם אף בת בכלל וזה יבוא, אתה כן.. ברגע שתראה בה פוטנציאל ושמשהו בה לא רגיל
שואל השאלה:
אם זה לא יקרה בקרוב אני כבר אוותר
אנונימי
לא אל תוותר, כאילו כן תשחרר וברגע שזה יבוא תלך על זה
אבל אל תוותר לחלוטין שאם יבוא משהו טוב לחיים שלך אתה תסרב
לא
אולי יש עבודה שאתה צריך לעבוד על עצמך
אמרת שעברת ניצולים, ניסית לחשוב איך?
אולי איפשרת יותר מידי בגלל שיש לך לב רחב שרוצה לתת, אבל אנשים רואים בזה כהזדמנות

אני לא אומרת לך אל תהיה נדיב בכלל, תהיה זה ברור
אבל במידה מסויימת ולא לתת ישר את כל היד, במיוחד לא בהתחלה כי מנצלים לצערי את הדברים האלה
שואל השאלה:
זה פשוט הבעיה אני מרגיש שייך לדור של פעם לאהבה של פעם ולא של היום אני אוהב אז אני אוהב אני מכבד אני נותן אני מעריך ואיך שהוא אחרי כל זה הצד השני לא מעריך מספיק דברים קטנים רוצה שרק אקנה ולא אכין בעצמי כל דייט הייתי מביא פרח שקטפתי ותמיד שהייתי הולך הייתי מגלה שהוא לא שרד את היום כי הלך לפח או הונח לא במים הייתי קונה נותן מכבד מעריך אוהב פשוט עושה הכל כמו אהבה של פעם כמו מי שאני אני גנטלמן ואני מודה בזה למרות שאני לא אוהב לומר על עצמי אבל למרות הכל בסוף זה ניגמר בזה שבשנייה אחת של ריב היא פתאום אומרת מילים פוגעניות של אמת כמו אני בכלל לא אוהבת אותך או אתה סתם אחד או כאלו בזמן שאני שותק ומנסה לא לזרוק מילים לאוויר אני אוהב להיות חופשי בנפש ותמיד שהייתי מתנהג קצת בחופשיות כמו ילד כי אסור להיות רציני תמיד זה לא בריא התשובה הייתה אתה לא ילד תשובה שסוגרת אותי לתמיד או שפעם מישהי רבה איתי ואמרה לי האקס שלי היה יותר טוב ואני תמיד התרחקתי מריבים כי לא מאמין שזוגיות צריכה להיות עם ריבים ואחרי זמן מה גילתי שבמשך כמה שנים שאני והיא בזוגיות היא בכלל מדברת עם האקס יום יום


אז איך יוצא שאני לא בסדר תמיד בזה שאני נותן את ליבי אהבתי הערכתי נשמתי תמיד אני לא יודע לצערי אבל זה האמת אז או שלא נולדתי בשביל זוגיות או שנולדתי בטעות בדור הזה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא ישנה את עצמי אני לא איהיה חרא אני לא אתנהג בהשפלה חוסר כבוד או אי אכפתיות כלפי בחורה כי זה מי שאני
אנונימי
שואל השאלה:
החבר הכי טוב שלי אמר לי שגם הוא לא מבין איך זה שאחרים מתנהגים רע והם בזוגיות אני מתנהג טוב ולא מקבל כלום בקיצור אני הבנתי אין צדק בעולם הזה
אנונימי
אתה נשמע מושלם, אבל לצערי אתה צודק , הדור של היום לא כמוך בגלל כל האינסטגרם/פייסבוק/טיקטוק האלה, אפאחד לא מעריך אפאחד כל כך חזק , אנשים לא מציאותיים. אתה בנאדם מציאותי ומאוד נדיר , לצערנו זה לא הדור הזה, או לפחות לא כאן בארץ. אני מבין כל מה שאתה רושם
אתה נשמע בנאדם מקסים.
אני כן חושב שיש בנות נורמאליות אך הן מאוד נדירות בימינו (לפחות כאן בארץ)
גם אני אוהבת אהבה של פעם, ההבדל בין אהבה של פעם לאהבה של היום זה הכבוד
היה כבוד

אבל מצד שני, האהבה של היום היא יותר הדדית בהכל כמעט, העבר נניח אנשים היו מתחתנים משידוך, היו אומרים להם שהם ילמדו להכיר אחד את השני ולאהוב בהמשך. אבל זו לא באמת אהבה שיכלה להביע את עצמה, היום הכל יותר פתוח יותר הדדי יותר שותפי
נכון שהיה כבוד, אבל היום האהבה הרבה יותר טובה הרבה מאוד בחינות מהעבר, התפתחנו, התקדמנו. וכבוד זה משהו שאפשר לבנות עם האדם הנכון

זה מקסים שאתה ככה נותן, רציני אני אומרת, אבל זה תלוי למי... אתה צריך לעשות את הסינון הזה, אתה נותן את כל היד ישר, וזה לא טוב כי לא יהיה לזה ערכה
שואל השאלה:
ההפך היום הרבה נשים מעדיפות כסף את אולי לא חושבת ככה אבל לצערינו ככה זה אהבה של היום היא קשה אתה נותן הכל ומקבל חוסר זה מנסיון של שנים אני כבר בן 26 אני לא מדבר מחוסר נסיון תמיד שנותנים הכל מהכל מקבלים חוסר

יש טרנד של בחורות בטיקטוק שרושמות איך לאבד גבר ב10 שניות ואז רושמות תאהבו אותו תתנו לו הכל תיהיו נאמנות תעשו הכל בשבילו וכאלו ואז תאבדו אותו.. פעם קראתם את התגובות? זה בדיוק ההפך וגם אותן אלו שכותבות ככה עושות אותו דבר ואתן דוגמה

הכרתי מישהי דיברנו הכל היה מושלם מלא דברים משותפים מלא תחומי עניין משותפים התאמה של 80 אחוז מבחינתינו פתאום יום אחרי

בחורה שכתבה שהיא מאמינה שמתקדמים לאט לאט ומתחברים והכל ואצטט..

"מאמינה בזוגיות שיש בה חברות, כנות
פרגון.
אוהבת לצחוק, לבלות עם אנשים
קרובים, וגם רגעים של שקט
מחפשת קשר לחיים, מתוך אהבה אמיתית, תקשורת ושאיפה לבנות יחד עתיד
זוגיות טובה מתחילה בכנות אמון ורצון להקים בית"

זה הציטוט סיימה איתי את הקשר אחרי יומיים במילים האלו אחרי יומיים בלבד שאי אפשר בכלל להרגיש משהו..
זה המילים..

"בוקר טוב
תקשיב אני חשבתי על זה ופשוט רציתי להגיד לך בכנות כי זה מה שחשוב לי, שאני לא חושבת שזה מתאים לי לא מרגישה את מה שהייתי רוצה להרגיש,
אני מאוד מעריכה אותך, אני מצטערת אבל אני חושבת שעדיף להגיד את האמת ולא חלילה לבזבז לך את הזמן
מאחלת רק טוב תודה ובהצלחה"
אנונימי
אחי אתה רציניי?? אמאלה הלוואי למצוא מישהו כמוך
אנונימית
שואל השאלה:
זה אפשרי בכלל? להגיד א.. לקחת תזמן בלה בלה בלה ואז להגיד ש?
אנונימי
אני גם לא מתחבר לדעות שלה.. ולא הבנתי מה הקשר שידוכים בכלל???
הרבה אנשים גם פעם היו מתחתנים ללא שידוכים, אין שום קשר לשידוכים.
הבעיה היא לא השידוכים אלה כי הנשים של היום הרבה מהן לא סגורות על עצמן וחלקן אף לא מעוניינות כלל בלמצוא זוגיות, הרבה מהן יש להן ציפיות גדולות מדי ורוצות רק פרסום וכסף, לא אכפת להם מהאישיות של הבנאדם ומכך שהוא אכפתי אוהב ודואג, אכפת להם רק מלפרסם את עצמן מכסף ופופולריות. וגם בגלל כל הדבר הזה שכביכול ניתן להשיג היום כל אחד בקלות וכי יש להן הרבה עוקבים באינסטגרם בטיקטוק והרבה חברים בפייסבוק אז הן מסתכלות על כל אחד שמתחיל איתן בגובה העיניים כאילו הוא לא שווה אותן ואז ככה בצורה כזאת לא ניתן לבנות זוגיות טובה ובריאה, כי על ידי אופי כזה לא ניתן לבנות כבוד ואמון הדדי.
כמובן גם הרבה גברים מחפשים רק סקס ולא מחפשים בחורה אחת בשביל לבנות איתה משפחה וזוגיות ולבנות אמון וכבוד הדדי, אכפת להם רק מהנאות. ולכן בגלל האנשים האלה הכל היום נראה כמו שנראה .
ניסית שידוכים?
שואל השאלה:
בגלל האנשים האלו אני שרוצה קשר רציני אהבה וזוגיות של משפחה נדפק
אנונימי
שואל השאלה:
כן ניסיצי שידוכים ניסיתי הכרויות ניסיתי דרך חברים ניסיתי קבוצות הכרויות ניסיתי תוכנית הכרויות בגלל שניסיתי כלכך הרבה אני כבר מתייאש
אנונימי
שואל השאלה:
אי אפשר להכיר בחורה היום בלי שהיא תחשוב שמסתכלים עליה בגלל איך שהיא נראית או בגלל שהיא זורמת וכאלו

או להכיר בכללי בחורה שרוצה זוגיות אמיתית ולא בלבול שכל אחד גדול של אני רוצה כסף רוצה פרסום רוצה להיות פופולארית קיצור נדפקתי אם יש למישהו מכונת זמן אשמח
אנונימי
^שמע תהיה פתוח,אבל ניסית בבני ברק או בשידוכים של דתיים?
שואל השאלה:
כן ברור ניסיתי
אנונימי
אתה סתם מכליל
אנונימית
שואל השאלה:
לא מכליל את בטח גדלת בסביבה נורמאלית אסל לצערי כולן ככה ויש בודדות מאוד שהן לא ככה כמעט כולן רוצות זוגיות בשביל אינטרסים
אנונימי
אני מכיר קבוצת ווטסאפ אחת שאני חבר בה, הכרתי אותה מפרסומת באינסטגרם אבל שום דבר לא זז בה, על כל הודעה אחת מבת שמציג את עצמו יש עשר הודעות מבן שמציג את עצמו.

אם כבר יותר הגיוני לעשות קבוצה לא לזוגיות שיהיה בה אופציה לפנות בפרטי עם הודעה מסוימת בודדת (לסכם מראש על סוג של מדבקה) שאותו מותר לשלוח בפרטי ואם שולחים אותו ומישהו מסמן לייק אז זה בסדר להמשיך לדבר בפרטי, או לעשות קבוצת הכרות על בסיס קבוצה מוכרת של דיבורים (ואז יהיה אפשר לראות שמישהו חבר בשני קבוצות ומאשר לפנות אליו בפרטי)
שואל השאלה:
בטח הקבוצה של אדל
אנונימי