5 תשובות
אם זה לא כזה גרוע שימי משהו יותר עדיין
יש את שנזק 5 אחוז שזה עוזר
בנזק
תתעיצי עם אימא שלך
בת כמה את?
והיית צריכה להתמקח איתו על זה, יש בשוק ככ הרבה אופציות אחרות וכדאי לנסות משהו פחות מזיק לפני ששולפים את התותחים הכבדים
הכל בולשיט תלכי על ראקוטן באמת שבהתחלה זה יעשה לך יחסית הרבה חצ'קונים אבל זה מעלים אותם לכל החיים תוך שלושה ארבעה חודשים וזה באמת שווה את זה
zyn
אם זה לא כזה גרוע אז לכי לרופא אחר ותראי מה הוא אומר ואז תחליטי