התחברות
הרשמה
הלכתי לרופא והוא אמר לי שיש לי אלרגיה בעין בגלל העונת מעבר מה לעשות?
7 בדצמבר 2024, 12:59
עיניים
רופאים
אלרגיה
מה לעשות
2 תשובות
לקנות טיפות לעיניים אולי
ל
לולי המלכה של כולכם
גם לי יש. נתן לי מרשם לטיפות עיניים, עזר מאוד
t
tbutbu
באותו הנושא:
הלכתי לרופא עיניים והוא רשם שבשתי העיניים יש לי מספר מינוס 0.75, זה נחשב ממש גרוע?
הלכתי לרופא עיניים בגלל שבבדיקת עיניים בבית ספר אמרו לי ללכת לרופא עיניים והוא אמר
הלכתי לרופא עור והתחיל להיות לי אלרגיה
לפני חודשיים הלכתי לרופא עיניים והוא בדק את העיניים שלי עם מכונה ויצא הדפס שאני בעין ימין 0.75 ובעין שמאל 0.25. אתמול
אם הלכתי לרופא עיניים
בדרך כלל שאני בוהה במשהו אני מתחילה לראות סוג של זבובים כאלו בעיניים הלכתי לרופא עיניים והוא אמר שהכל בסדר המשך בפירוט
הלכתי אתמול לרופא עיניים והכל יצא תקין אם היה חלילה משהו שמשפיע על העין שלא בעין עצמה הוא היה מזהה את זה?
הלכתי לרופא שיינים לבדיקה והוא אמר לי שאני צריכה לעשות ניתוח לסתות
הייתה לי יבלת על העור והלכתי היום לרופא עור והוא שרף לי אותה עם חנקן נוזלי
הלכתי לרופא כי גיליתי שיש לי אלרגיה ולא הבנתי מה בקיצור שאלתי אותו והראתי לו את האלרגיה שלי והוא אמר לי שאני רגישה לעצמי
הלכתי לרופא עיניים והוא עשה לי בדיקת עיניים עם הטיפות והוא אמר שהכל בסדר אבל אני עדיין מרגישה שאני קצת לא רואה טוב המשך