7 תשובות
אם זה רופא עור כנראה שהוא צודק לכל אחד יש עור שונה
אפשר לפתור בדרכים טבעיות, כמו לשנות הרגלי אכילה
אם רופא עור מציע ריקוטן כנראה שזה הכי טוב לך
הייתי לוקחת פעם כדורים והוא נתן לי לנסות מלא דברים רק כדי לוודא שבאמת כדורים זאת האופציה האחרונה
שואל השאלה:
^^ הוא אמר לי שזה לא קשור לאוכל, אמרתי לו שאני לפעמים אוכל לא בריא ואם אוכל בריא זה יעזור ולא אמר שלא
אנונימי
שואל השאלה:
והוא אמר שלא*
אנונימי
כן כן הוא צודק מאד. יודעת מנסיון. את בלוטות החלב שנסתמות ויוצאות החוצה מן העור (זה הפצע הדלקתי) ניתן לייבש רק מבפנים. ראקוטן הוא כדור נהדר לבעיה. הטיפול הכי יעיל והכי זול. בהחלט כדאי לקחת. להשמע להוראות רופא (עדיף להתחיל בחורף) באמת שווה לעבור את כל התהליך , כבר בזמן התהליך רואים תוצאות וההרגשה נהדרת.
שואל השאלה:
^אבל אני לא יכול להתחיל בחורף זה עוד הרבה זמן ונהיה לי מלא צלקות (אני לא נוגע בחצקונים ופשוט נוצר לי) הוא אמר שעדיף לי להתחיל כמה שיותר מוקדם כדי זלא יהיה עוד צלקוץ
אנונימי
באותו הנושא: