8 תשובות
להטריל אני חושבת
רק בענף מחוץ לחלון שלי יודע
רוצים את הטבות^
לא כולם זה בשביל להטריל,חלק זה בשביל לקדם אגנדות ודעות שנשים בדרך כלל לא יגידו וכו
אנונימי
^^^לא, זה פשוט ממש כיף להיות אישה אתה מקבל צומת לב בחינם.
אף פעם לא עשיתי את זה גן
הרוב כאן שמתחזה לנשים (או בנות לגברים בשביל העלילה) מטרילים כדי סתם לעצבן מתוך שיעמום, מאוד נדיר לראות משתמש שעושה את זה כדי לטפוס מטרידנים או פדופילים או משהו בסגנון
הם פשוט רוצים לכסות עוד את הזהות שלהם
זה כמו אנשים שכותבים מאנונימי
יעני זה סוגשל משחק
שואל השאלה:
הם רוצים להיות בת בסתר כיאלו?
אנונימית
קט פישניג להיות אישה זה ממש כיף כולם מזלילם עליך ריר
לא יודע באמת,אני מכיר איזה אחד שעושה אתזה כבר הרבה זמן ולא מטפלים בזה למרות שמלא משתמשים עלו עליו
אנונימי