התחברות
הרשמה
למה בנים מתחזים לבנות בסטיפס?
חלאסס
10 באוקטובר 2018, 13:40
מחיקת שאלות
סטיפס נוער
מתחזה
3 תשובות
וטפ בחיים שלי לא שמעתי על דבר כזה
א
אה צריך כינוי ?
עצוב (?)
א
אוונגד המומחה לפילמני
כי הם טיפשים
י
ילדת נטפליקס
באותו הנושא:
איך אני יכולה לדעת אם יש פדופילים או מתחזים באתר סטיפס?
בנים אתם חושבים שיש בסטיפס בנות יפות?
שאלה לבנות שבסטיפס - רוב השיחות שלכם בפרטי הם עם בנים או בנות?
בנות, אתם מסכימות עם הסטיגמה שאומרים שאין בנים חתיכים בסטיפס?
שאלה לבנות, מה דעתכן על בנים שמתחילים עם בנות בסטיפס?
יש פה בנים ובנות יפים בסטיפס ?? חחח
בנים מה אתם חושבים על בנות שמסננות אותכם בסטיפס/אינסטגרם?
תגידו *בנים* זה קטע להתחיל עם בנות בסטיפס?
מה נראלכם יש יותר בסטיפס בנים או בנות?
מה הקטע של בנים להתחזות לבנות ? כאן בסטיפס
אתם חושבים שזה בסדר להתחיל שיחות עם בנים\בנות בסטיפס בשביל להתיידד איתם או שזה מטריד?