7 תשובות
לא תמיד.
כשאני הלכתי היו רק רופאים גברים.
תבואי עם מכנסון וטופ מתחת לבגדים כי לא תמיד יש רופאה
אני קיבלתי רופא נון-בינארי
נכון, אבל לרוב זה בת לבת ובן לבן
לא תמיד. את יכולה לבקש, כן.
נשים מקבלות רופאה
גברים רופא
לא תמיד,
כשאני הייתי אמרו לנו שיש עומס אז גם בנות נכנסות לרופאים בנים.
את יכולה להגיד שאת מרגישה לא בנוח ויתנו לך להיכנס לרופאה, הכי גרוע תחזרי עוד פעם ביום אחר, לא יכריחו אותך לעשות שום דבר שאת מרגישה איתו לא בנוח..
וכמו שאמרו מעליי תבואי ליתר ביטחון עם טופ ומכנסון, כמובן תכיני מראש את כל הטפסים הרפואיים מודפסים, וזה באמת בדיקת של 2 דק אל תילחצי
אגב, אם את נכנסת לרופא זכר אז את יכולה לבקש מאחת החיילות במרפאה שתיכנס איתך
זה מה שעשו אצלנו כשהיו רק רופאים