10 תשובות
יש ויש
שואל השאלה:
נו לוזר זה הנורמלי
מסכים איתו ^
לעע יש פה לא מעט הזויים
חלק כאלה וחלק כאלה
יש כאלה ויש כאלה
^^בול באתי לכתוב שכולנו שבורים
וואלה כן
זה מקום שהרוב בו לא ערסים וצ'חלות ודווקא נורא מצחיקים
זה תלוי מה ההגדרה שלך ל'נורמלי'
יש פה הרבה כאלה