10 תשובות
יש ויש
שואל השאלה:
נו לוזר זה הנורמלי
נו לוזר זה הנורמלי
מסכים איתו ^
לעע יש פה לא מעט הזויים
חלק כאלה וחלק כאלה
יש כאלה ויש כאלה
^^בול באתי לכתוב שכולנו שבורים
וואלה כן
זה מקום שהרוב בו לא ערסים וצ'חלות ודווקא נורא מצחיקים
זה מקום שהרוב בו לא ערסים וצ'חלות ודווקא נורא מצחיקים
זה תלוי מה ההגדרה שלך ל'נורמלי'
יש פה הרבה כאלה
באותו הנושא: