התחברות הרשמה

כולם בסטיפס מוזרים או שיש פה גם אנשים נורמלים שאפשר לדבר איתם?

10 בדצמבר 2024, 23:35
צ'אטנושאים לשיחההיכרויותשעמום    
6 תשובות
חד משמעית כולם מוזרים
S
Someoneit
היי אני
ר
רוצה להיות גאה בעצמי
יש ויש
5
5Idk
שואל השאלה:
אוף
ג
גילי76
כולם מוזרים
B
Baby usagi
כולם מוזרים יש כאלה שעדיין בגדר הנורמה
ל
ליאה רוזן
באותו הנושא:
למה אנשים בסטיפס מוזרים?
למה כולם בסטיפס מוזרים
כולם בסטיפס ילדי סנטר או מוזרים?
למה אנשים בסטיפס כל כך מוזרים
למה בסטיפס 95 אחוז אנשים מוזרים
אנשים בסטיפס מוזרים? כיאילו מאשר אנשים שלא הורידו?
אני עכשיו בנוני צאט.למה כולם שם מוזרים?חשבתי שיש שם אנשים נורמלים לדבר איתם
מי כאן אין לו בעיה שאנשים בסטיפס (גם אנשים מוזרים כןכן ולא רק) ישלחו לו הודעה?
למה כולם בסטיפס מוזרים
למה אנשים בסטיפס מוזרים?
למה יש בסטיפס אנשים מוזרים שלא חברתיים כלום עם אחרים?