9 תשובות
אף אחד לא נורמלי
בתור אחת מהם, לא
אנחנו רובוטים
או אנונימים חרמנים
אם אתה נורמלי אתה לא שפוי זה משעמם להיות נורמלית
הרוב לא.
אני פה אז לא