9 תשובות
אף אחד לא נורמלי
בתור אחת מהם, לא
אנחנו רובוטים
או אנונימים חרמנים
או אנונימים חרמנים
אם אתה נורמלי אתה לא שפוי זה משעמם להיות נורמלית
אמלה לא
הרוב לא.
אני פה אז לא
לא
באותו הנושא: