29 תשובות
כן
בתקווה ממש לא
לא
לא נראלי
שמע הייתי מנסה למצוא יותר אבל שאין ברירה,
ש
בכל מקרה אחי בגיל כזה צריך כסף צריך מזומנים
ש
בכל מקרה אחי בגיל כזה צריך כסף צריך מזומנים
כן...
תלוי איפה את גרה ומה העבודה הזאת
אם את מגיעה מהמרכז אז לא שווה לך מן הסתם כי משלמים הרבה יותר
אם את מגיעה מהמרכז אז לא שווה לך מן הסתם כי משלמים הרבה יותר
תלוי מה העבודה וכמה ימים אבל הייתי מחפשת משהו יותר שווה
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שזה השכר שהיום מציעים למי שאין הרבה ניסיון
חוץ מאבטחה שמשלמים שם הרבה וכבר נמאס לי לעבוד באבטחה כל החיים
הבעיה שזה השכר שהיום מציעים למי שאין הרבה ניסיון
חוץ מאבטחה שמשלמים שם הרבה וכבר נמאס לי לעבוד באבטחה כל החיים
זה לא נכון.. כמו שאמרתי תלוי באיזה איזור את גרה
את יכולה ללכת לעבוד במוקד אם זה מדבר אלייך ולקבל 40+
את יכולה ללכת לעבוד במוקד אם זה מדבר אלייך ולקבל 40+
שואל השאלה:
רוב המוקדים שבררתי זה 37 ^ ויש גם שהציעו 34 שזה כבר בושה ואני מהאזור מרכז
רוב המוקדים שבררתי זה 37 ^ ויש גם שהציעו 34 שזה כבר בושה ואני מהאזור מרכז
זה שכר טוב להתחלה
אין לי מושג אז איך ואיפה את מחפשת, כנסי לדרושים בפייסבוק
תכתבי פוסט ותחפשי על הדרך לבד מה האופציות שמציעים שם
תכתבי פוסט ותחפשי על הדרך לבד מה האופציות שמציעים שם
^ גם לא במוקדי מכירות יש והרבה
אנונימי
איזה עבודות
אנונימית
שואל השאלה:
אין עוד עבודות כאלו^
אין עוד עבודות כאלו^
שואל השאלה:
אני מבררת כל כך הרבה ואולי זה מפעלים שמציעים שכר כזה. ^
אני מבררת כל כך הרבה ואולי זה מפעלים שמציעים שכר כזה. ^
עבדתי בעבר כעבודה מעודפת
שום עבודה שמציעה מעל 50+ אם אין לך תואר
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש עצוב קשה למצוא ככה עבודה^
אניננראלי בסוף אתפשר למוקד
זה ממש עצוב קשה למצוא ככה עבודה^
אניננראלי בסוף אתפשר למוקד
שירות לקוחות
אנונימית
שואל השאלה:
מה אונלי אתה לא נורמאלי
מה אונלי אתה לא נורמאלי
במה אתה עובד
אנונימית
עצמאי?
אנונימית
שואל השאלה:
בן כמה אתה מלך המוניות
בן כמה אתה מלך המוניות
עשית קורס?
אנונימית
עשית צבא?
אנונימית
שמע אתה אחד המסכנים ^
אנונימי
מכירות זה לא תחום שמדבר אל כולם למרות השכר
אנונימית
באותו הנושא: