6 תשובות
קודם כל עדיין יש לך סיכוי להתמקח קצת ולהזיז קצת את השכר
אבל בעיקרון לדעתי קח מה שיש
שואל השאלה:
כולם מקבלים תשכר הזה. אבל הבנתי שיש הרבה שעות "מתות".. אז זה פלוס. ועדיף מהבטחת הכנסה שאני מקבל כרגע כלום ושום דבר
למה אתה חושב שמגיע לך יותר ממינימום לא הבנתי
למדת? יש לך מקצוע? יש לך ניסיון?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוון בעבודות שמשלמות 40 . מלצרות, מכירות או כל עבודה אחרת שיש בה תוספות.. מי שהולך למינמום לא מעריך את עצמו תמיד אמרתי ותמיד אגיד את זה
מה עוצר אותך מללכת למלצר? אתה רוצה לקבל יותר ממינימום בלי מקצוע בלי תואר בלי ניסיון בלי כישורים ובלי לעבוד קשה? בהצלחה מה שנקרא
אנונימית
שואל השאלה:
עד לפני כמה חודשים קיבלתי 40-45 לשעה בתור מאבטח. בלי כישורים ובלי לעבוד קשה. לא משווה, ולא המשכתי כי החברה לא ממשיכה באותו מתקן ולא רציתי לעבור