7 תשובות
חרא של שכר גם, לכי משם, זה לא שווה את זה.
בחיים לא ,
רק אדם מזוכיסט ישאר בכזאת עבודה _____שגם ככה השכר נמוך
לזכור שבסופו של דבר הפרנסה היא מאבא שבשמים
הייתי מנסה להרביץ לו אים הוא לא מיתנהג אליי יפה
חד משמעית לא
אני לא יודעת מי צד אחד זה נותן הרבה כסף ומיד שני אני לא אוהבת שמיתנהגים אליי לא יפה