7 תשובות
אני חושב שזה עניין של טעם ומשיכה..אין פה משהו וודאי
תראי בסוף זה עדות, זה כמו שתשאלי אם מרוקאי יצא עם תימניה או אם פולני יצא עם עיראקית.. היום כבר ב"ה לא מייחסים לעדות חשיבות , שזה באמת ממש משמח
שואל השאלה:
אבל המשפחה מקבלת את זה? כי פעם אמרו לי שאתיופים בדרך כלל מעדיפים לצאת עם בחורה מהעדה שלהם
אבל המשפחה מקבלת את זה? כי פעם אמרו לי שאתיופים בדרך כלל מעדיפים לצאת עם בחורה מהעדה שלהם
אנונימית
כן,לרוב זאת העדפה
אבל לפעמים דברים מתנהלים אחרת
אבל לפעמים דברים מתנהלים אחרת
כן, יש לי חבר אתיופי שיוצא עם לבנה
יש לי חבר אתיופי והוא בעיקר מעדיף לבנוצ
כן, בטח
זה לא חוק שאסור להם, פשוט לפעמים המשפחה תעדיף מישהי מהעדה
זה לא חוק שאסור להם, פשוט לפעמים המשפחה תעדיף מישהי מהעדה
באותו הנושא: