6 תשובות
שואל השאלה:
^אתה גבר אתיופי?
אנונימי
שואל השאלה:
שאלתי את ההוא שלפני
אנונימי
ברור שיש. מי שלא טוב לו,שילכו לחפש. תשתחרר מהמחשבה הזו ואל תפחית מהערך שלך. אף אחד לא יותר טוב מאף אחד אחר.
אני? לא, הלוואי הייתי, הם מדהימים, יש להם לב מדהים, לב חם ואוהב. אנשים באמת מקסימים
חח כן
אנונימי