6 תשובות
כן אני נהנית.
למה את מופתעת שכן?
אם לא היו נהנים, למה נראלך שהם ימשיכו לסבול?
לכולם יש הנאה בחיים, ביחד עם סבל
לכולם יש הנאה בחיים, ביחד עם סבל
הבנתי שיש אנשים כאלה
מפתיע אבל כן
בקרוב אצלך
בקרוב אצלך
אני מרגישה טוב יותר מאי פעם
באותו הנושא: