11 תשובות
כן אני נהנית כי אני יודעת שזה שווה את זה בסוף
יודעת מחבר שמתאמן כמו משוגע, אתה לא נהנה מהאימון אלא מהתוצאה שלו ולראות את התהליך שאתה עושה
אם זה היה כיף כולם היו עושים את זה תמיד תזכור את זה,
כן אבל רק בחורף ,בקיץ פחות למה חם לי בטירוף והמזגן לא עוזר
כן זה כיף רצח
רק אם זה אימון בוקר סתווי במכון 5 כוכבים ב5 בבוקר שאין אף אחד, ושאתה מתאמן ברגוע שלך עם מוזיקה קלאסית לאוזניותיך....
אז אולי רק אז...
אז אולי רק אז...
ממש לא זה גהנום אבל לשנוא את עצמך יותר ולפחות החום וכל החרא הזה עובר בשלב כולשהו השומן לא השומן נאגר כל עוד לא אתה לא מזיז את עצמך יבטטה
יש הרבה אנשים שאוהבים.
אני אישית מתאמנת וסובלת מכל רגע, לא מוצאת שום הנאה בספורט. רק אחרי אתה מרגיש טוב עם עצמך
אני אישית מתאמנת וסובלת מכל רגע, לא מוצאת שום הנאה בספורט. רק אחרי אתה מרגיש טוב עם עצמך
אנשים שנהנים מלעשות ספורט אלו בדיוק אותם סוג האנשים שמתים על סאדו מאזו זכרו מה אני אומרת אנשים חולים בראש שצריכים אשפוז
מה אני שומעת
^^ מה קשור אמאלה