12 תשובות
תקופה נוראית מצטערת
אני נהנת
יש ויש
היה לי כיף עד כיתה יא
יא-יב הפסקתי ללכת לא היו לי שם יותר מידי חברים וגם לא התעניינתי בלהתחבר אליהם
796
שואל השאלה:
מה זאת אומרת הפסקת ללכת
אנונימית
כמו שזה נשמע הפסקתי ללכת לבית ספר
אולי פעם פעמיים ל3 חודשים הלכתי
796
שואל השאלה:
וקיבלת תעודת בגרות?
אנונימית
חלקית,אבל לקחתי את זה בחשבון היה לי אכפת רק מלסיים 12 שנות לימוד מלאות
796
שואל השאלה:
ומה עשית בימים שלא היית באה
אנונימית
שואל השאלה:
אני במצב דומה לשלך
אנונימית
הייתי עובדת מלא ומרוויחה כסף..
796
אני בוכה שעוד מעט אני מסיימת