12 תשובות
תקופה נוראית מצטערת
אני נהנת
יש ויש
היה לי כיף עד כיתה יא
יא-יב הפסקתי ללכת לא היו לי שם יותר מידי חברים וגם לא התעניינתי בלהתחבר אליהם
יא-יב הפסקתי ללכת לא היו לי שם יותר מידי חברים וגם לא התעניינתי בלהתחבר אליהם
שואל השאלה:
מה זאת אומרת הפסקת ללכת
מה זאת אומרת הפסקת ללכת
אנונימית
כמו שזה נשמע הפסקתי ללכת לבית ספר
אולי פעם פעמיים ל3 חודשים הלכתי
אולי פעם פעמיים ל3 חודשים הלכתי
שואל השאלה:
וקיבלת תעודת בגרות?
וקיבלת תעודת בגרות?
אנונימית
חלקית,אבל לקחתי את זה בחשבון היה לי אכפת רק מלסיים 12 שנות לימוד מלאות
שואל השאלה:
ומה עשית בימים שלא היית באה
ומה עשית בימים שלא היית באה
אנונימית
שואל השאלה:
אני במצב דומה לשלך
אני במצב דומה לשלך
אנונימית
הייתי עובדת מלא ומרוויחה כסף..
אני בוכה שעוד מעט אני מסיימת
באותו הנושא: