8 תשובות
כן
כן, זה פיזית קיים
כן
כן
חד משמעית
זה לא נתון לויכוח.
וכן, הם גם בהחלט יכולים להתבלבל ולא לקחת דברים בפרופורציות אבל מחלות נפש הן דבר בלתי ניתן להכחשה אצל בני נוער.
זה לא נתון לויכוח.
וכן, הם גם בהחלט יכולים להתבלבל ולא לקחת דברים בפרופורציות אבל מחלות נפש הן דבר בלתי ניתן להכחשה אצל בני נוער.
יכולים להיות, אבל ממש לא יכולים לאבחן את עצמם, מי שמרגיש משהו שילך לאיש מקצוע
אנונימי
בטח שיכולים. יש הבדל עצום בין מחלות נפש לקצת הורמונים. בגלל זה חשוב להתאבחן מקצועית ולקבל עזרה מכאלה שמתמחים בזה, בלי לאבחן את עצמך.
באותו הנושא: