10 תשובות
כזה 300 זה סביר
''צריך''... אין מספר קבוע מה זה צריך, יש מה שיש.
שואל השאלה:
ויותר זה מוגזם? (700 בערך)
ויותר זה מוגזם? (700 בערך)
אנונימית
הייתי אומר שמעל שלושת אלפים זה מתחיל להיראות חריג.
אבל אין כמות ש"צריכה" להיות לך. אל תשכחי שאין לזה באמת משמעות
אבל אין כמות ש"צריכה" להיות לך. אל תשכחי שאין לזה באמת משמעות
מה זה צריך
אף אחד לא עושה תחרות של כמה עוקבים יש לכל אחד
אני אישית לא סופרת כי אני מאשרת לרוב רק חברים קרובים אני לא בקטע שזרים יעקבו אחריי
אף אחד לא עושה תחרות של כמה עוקבים יש לכל אחד
אני אישית לא סופרת כי אני מאשרת לרוב רק חברים קרובים אני לא בקטע שזרים יעקבו אחריי
זה ממש תלוי ומספר העוקבים שלך בסדר ממש :)
^^^^^ לא.
לא *צריך*
בעיניי 70 זה מספיק
יש לי 108 קרגע.. זה כאילו בעיקר חברה מהשכבה שלי עצלי זה משמש כדי להיות מעודכנת בחייהם והם בחיי
באותו הנושא: