11 תשובות
כן , עוד חודש וחצי 18 ..
למה שבת 18 תרצה להיות בקשר עם מישהו שהרגע חגג 17?
שואל השאלה:
בת 18 השנה..
אנונימית
לגיטימי,קצת מוזר אם הוא היה ב י' אבל י'א בסדר,מה שכן יהיה לכם קצת קשה שתיהי בצבא זה כן
אנונימית
אחותי זה ליטרלי תינוק זה עובר מה את מחפשת איתו
לא. זה אסור. פשע חמור נגד האנושות.