11 תשובות
כן...
בטח
כן
מה בעיה
כן , עוד חודש וחצי 18 ..
למה שבת 18 תרצה להיות בקשר עם מישהו שהרגע חגג 17?
שואל השאלה:
בת 18 השנה..
בת 18 השנה..
אנונימית
לגיטימי,קצת מוזר אם הוא היה ב י' אבל י'א בסדר,מה שכן יהיה לכם קצת קשה שתיהי בצבא זה כן
אנונימית
אחותי זה ליטרלי תינוק זה עובר מה את מחפשת איתו
לא. זה אסור. פשע חמור נגד האנושות.
באותו הנושא: