16 תשובות
למה צריך לעשות מספיק? אין משמעות לכלום .
שואל השאלה:
יש משמעות והיא להגיע לגן עדן ולהיות אדם טהור ואדם טוב
אנונימית
אם גם ככה אמות, מה זה משנה?
אני חושבת שהייתי אדם מספיק טוב בשביל לא ללכת לגיהנום, וכל אפשרות אחרת היא לא דבר להצטער עליו
שואל השאלה:
אני לא מאמינה בשמירת שבת וכזה אני מאמינה שצריך להתפלל להיות אדם טוב וטהור מבפנים
להאמין באלוהים זאת האמונה האמתית
שאלה טובה :)
אנונימית
זה הדבר הכי מצחיק שקראתי היום
שואל השאלה:
גם התמונה שלך זה הדבר הכי מצחיק שראיתי
יאלה לגיהנום ;)
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה לא קשור אני לא מאמינה בצום ושמירת שבת אני חושבת שהאמונה צריכה לבוא מבפנים
יש הרבה שלמים ושומרים שבת אבל מה זה שווה שהמעשים רעים?לא מתפללים כול יום?
אנונימית
אלוהים בטח שולח אותך ישר לגן עדן אחרי האיחולים האלה
שמה את עצמך בנעליו את
שואל השאלה:
לא מאחלת לך אבל עם תמונה כזאת את יכולה לשכוח מגן עדן
אנונימית
אני לא חושבת שאת זו שמחליטה מי הולך לכאן ולכאן
ועד כמה שאני יודעת דת היהדות עוסקת בהרבה מעבר לחיצוני אלא גם בהתבוננות פנימית.. מה שלך נשמע שמאוד חסר עם הצורה האימפולסיבית והקיצונית בה את שופטת אנשים ונכנסת לנעליים מצתדקות ומתנשאות מוסרית ומחליטה בשם השם מי הולך לגן עדן ומי לגיהנום
שואל השאלה:
זה כתוב יפה שלי
צ נ י ע ו ת
יא פדחנית שחררי ולכי תחזרי על התורה
אנונימית
דרך ארץ קדמה לתורה
הצורה בה אני מתבטאת שונה שמיים ארץ מזו שלך
רק אומרת
לא בטוחה עד כמה את בנאדם טוב ממני
תשני גישה
שואל השאלה:
בטוח שאני יותר טובה ממך אני לא חושפת את הגוף שלי כמוך
זה כבר אומר משהו
אנונימית
אני באמת לא חושבת
את נשמעת זבל של בנאדם אם הולכים על כנות
ובצורה עדינה את כנראה לא חכמה במיוחד וחסרת מודעות
לילה טוב שיהיה
לא חייב לשמור שבת בשביל להגיע ל"גן עדן".
אבל, האם יש בכלל גן עדן? לא ידוע.
כל עוד את בן אדם טוב, לפחות ככה אני רואה את זה. אז מקומך במקום טוב יותר מובטח.
בהחלט, אבל לא בדרך שאת חושבת, אני פשןט מאוד מפחד מהמוות